سامسونگ گلکسی اس 20 فن ادیشن

ویدیوی هندزآن و قیمت گلکسی اس 20 فن ادیشن به بیرون درز کرد

سامسونگ Galaxy S20 FE می‌تواند به یکی از گوشی های پرفروش سال 2020 تبدیل شود. در آستانه رونمایی، قیمت گلکسی اس 20 فن ادیشن فاش شده و در یک ویدیوی هندزآن هم خودنمایی کرده است.

پرچمداران سامسونگ امسال فروش مطلوبی نداشتند، چه اعضای سری گلکسی اس 20 و چه نوت 20؛ ولی بسیار محتمل است که گلکسی اس 20 فن ادیشن با قیمت ارزان‌تر خود، بتواند مشتریان زیادی را جذب کند. هرچند که شاید خود سامسونگ هم دوست نداشته باشد مدل‌های اصلی S20 تحت‌الشعاع مدل FE قرار بگیرند.

قیمت گلکسی اس 20 فن ادیشن

این گوشی، ترکیب گیج‌کننده‌ای از ویژگی‌های پریمیوم و معمولی را در خود جای داده است. مثلا از یک سو، نمایشگر سوپر آمولد مسطح و قاب عقب پلاستیکی؛ و از سمت دیگر، تراشه پرچمدار اسنپدراگون 865 کوالکام!

انتظار می‌رود دوربین‌های قابل قبولی در این مدل تعبیه شوند. وجود رم 6 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگ هم دور از ذهن نیست. البته انتظار وجود قلم S Pen را نباید داشته باشید.

قیمت سامسونگ گلکسی اس 20 فن ادیشن

اما برگ برنده‌ی این گوشی، قیمت آن است. به گزارش وب‌سایت WinFuture نسخه 4G گلکسی S20 فن ادیشن (با تراشه اگزینوس 990) در اروپا 699 یورو قیمت خواهد داشت. بهای نسخه 5G اما به 799 یورو می‌رسد. برای آمریکا نیز ارقام مشابهی پیش‌بینی می‌شود؛ هرچند که اگر مبلغ 799 دلار را در نظر بگیریم (معادل 680 یورو)، باز هم به طور قابل توجهی ارزان‌تر از اروپاست.

البته گوشی های 5G ارزان‌تری را هم در سری گلکسی A می‌توان یافت؛ ولی نام S20 جذبه خاص خودش را دارد. همین موضوع می‌تواند به فروش بالای آن کمک کند.

ویدیوی هندزآن سامسونگ Galaxy S20 FE

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*