قیمت وان پلاس 8T‌ پرو

وان پلاس 8T پرو نخستین گوشی بالای 1،000 دلاری وان پلاس خواهد بود

آنطور که شایعات نشان می‌دهد، وان پلاس 8T پرو نخستین گوشی این برند چینی لقب خواهد گرفت که با قیمتی بالای 1،000 دلار روانه‌ی بازار می‌شود.

قیمت گوشی وان پلاس 8T که اخیراً به بیرون درز کرده، طرفداران وان پلاس را ناامید کرده است. قیمت می‌شود نسخه پایه این گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 799 یورو قیمت خواهد داشت. این درحالیست که مدل بالارده‌تر آن با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه با قیمت 899 یورو عرضه می‌شود.

در مقایسه با این گوشی، وان پلاس 7 تی با قیمت پایه 599 یورو عرضه شد و وان پلاس 8 نیز قیمت پایه 699 یورو را ارائه می‌کند. وان پلاس به طور پیوسته در حال افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند خود است. در گوشی وان پلاس 8 ما شاهد بالاترین قیمتی بودیم که تا کنون این شرکت برای یک گوشی هوشمند در نظر گرفته است. این گوشی در مقایسه با مدل 7 تی، 100 یورو افزایش قیمت داشته و مدل پرو آن نی در مقایسه با مدل 7 تی پرو با افزایش قیمت 140 یورو مواجه شده است.

اگرچه وان پلاس 8 گران قیمت، از مشخصات مناسبی همچون چیپست اسنپدراگون 865 و اتصال 5G برخوردار است. مدل پرو آن نیز یک نمایشگر 120 هرتزی را ارائه می‌کند و نخستین گوشی این برند لقب گرفت که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و دارای تأییدیه iP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب است. علاوه بر این، با وجود افزایش قیمت اعمال شده، اما همچنان گوشی‌های این برند گران‌تر از محصولات دو برند هواوی و سامسونگ نیست.

قیمت وان پلاس 8T‌ پرو

گرچه در این گزارش جدید اشاره‌ای به قیمت گوشی وان پلاس 8T پرو نشده است، ولی ما می‌توانیم انتظار مشابهی برای افزایش قیمت آن را داشته باشیم. با نگاهی به مشخصات فنی به بیرون درز کرده‌ی آن، اینطور به نظر می‌رسد که گوشی OnePlus 8T Pro نسبت به مدل نسل گذشته‌ی خود OnePlus 8 Pro تغییرات بزرگی را تجربه نخواهد کرد. اگر افزایش قیمت‌ها واقعیت داشته باشد، وان پلاس 8 تی پرو نخستین گوشی برند وان پلاس لقب خواهد گرفت که پایش را فراتر از محدوده 1000 یورو/ دلار می‌گذارد.

گفته می‌شود گوشی وان پلاس 8 تی از همان چیپست اسنپدراگون 865 نسل قبل و یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. شاید بزرگ‌ترین تغییر آن، اضافه شدن پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات و یک نمایشگر 120 هرتزی باشد. شایعات در مورد مدل 8 تی پرو نیز به حضور چیپست قدرتمندتر اسنپدراگون 865 پلاس و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در آن اشاره دارند.

وان پلاس گوشی‌های جدید سری OnePlus 8T را 14 اکتبر (23 مهر ماه) معرفی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*