آی او اس 14.2 بتا

آی او اس 14.2 بتا برای عموم کاربران آیفون منتشر شد

اپل آی او اس 14.2 بتا – iOS 14.2 Beta را به همراه نسخه آیپد او اس 14.2 بتا با ویژگی‌های جدید برای آیفون‌ها و آیپدهای سازگار خود منتشر کرد.

همین هفته‌ی گذشته بود که اپل آپدیت بزرگ iOS و iPadOS 14 را همراه با تغییراتی بزرگ در صفحه هوم و دیگر بخش‌ها برای گوشی‌های آیفون و آیپدهای خود منتشر کرد.

آی او اس 14.2 بتا

اکنون برنامه آزمایشی اپل برای هرکسی که صاحب یک اپل آیدی و یک آیفون یا آیپد سازگار است برای دریافت آی او اس 14.2 بتا باز شده است. iOS 14.2 یک قابلیت به نام Music Recognition (تشخیص موسیقی) را درست در کنترل سنتر شامل می‌شود که با امکانات تشخیص موسیفی سرویس Shazam (که اخیراً به مالکیت اپل درآمده) ادغام شده است. این قابلیت به شما امکان تشخیص دادن خودکار یک موسیقی در حال پخش را می‌دهد. علاوه بر این می‌تواند موسیفی‌هایی که در اپلیکیشن‌های مختلف پخش می‌شوند را نیز تشخیص دهد.

آی او اس 14.2 بتا

یک آپدیت جدید برای ویجت “Now Playing” (در حال پخش) در کنترل سنتر آماده شده که وقتی هیچ موسیقی پخش نمی‌شود، آخرین موسیقی پخش شده را برای پخش پیشنهاد می‌کند. ظاهر جدیدی نیز برای AirPlay‌ در نظر گرفته شده که اتصال به چندین دیوایس با AirPlay 2 را آسوده‌تر می‌کند.

آی او اس 14.2 بتا

در نهایت قابلیت جدید “People Detection” (شناسایی افراد) است که از دوربین برای شناسایی نزدیکی افراد کنار شما استفاده می‌کند. این یک ابزار عالی برای جامعه‌ی بافاصله‌ی امروز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*