پرونده چند رسانه‌‌ای حذف شونده

امکان ارسال پرونده چند رسانه‌‌ای حذف شونده به واتساپ اضافه خواهد شد

به‌زودی قابلیت ارسال پرونده چند رسانه‌‌ای حذف شونده در پیام ‌رسان واتساپ اضافه خواهد شد. این قابلیت اکنون در مرحله آزمایش‌های اولیه است.

واتساپ مانند بسیاری از برنامه‌های پیام‌رسان دیگر، به کاربران امکان می‌دهد تا پیام‌های خود را پس از مدت مشخصی منقضی کنند. این ویژگی‌ اما تنها برای ارسال پیام متنی وجود دارد و قابلیت ارسال پرونده چند رسانه‌‌ای حذف شونده در واتساپ موجود نیست. اکنون گفته می‌شود این شرکت در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که اجازه می‌دهد تصاویر، فیلم و سایر فایل‌ها را با قابلیت محو شدن ارسال کرد.

پرونده چند رسانه‌‌ای حذف شوندهبه گزارش WABetaInfo، این ویژگی، رسانه منقضی شونده نام دارد که تصاویر، فیلم‌ها، و گیف‌های ارسال شده به مخاطب را محو می‌کند. البته نحوه عملکرد آن با پیام‌های متنی محو شونده متفاوت است. یکی از اصلی ترین تفاوت‌ها این است که رسانه‌های اشتراک‌گذاری شده پش از گذاشت زمان مشخص شده مانند پیام‌ها منقضی نمی‌شود، بلکه پرونده‌های رسانه‌ای، پس از خروج کاربر از صفحه چت بدون هیچ گونه پیام خاصی حذف خواهند شد.

البته ممکن است تغییراتی در این ویژگی جدید واتساپ به وجود بیاید و در نسخه‌ی نهایی متفاوت باشد. اما عملکرد کلی آن ثابت خواهد بود. هنوز زمان دقیقی برای ارائه این قابلیت گفته نشده است.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*