برنامه های اندروید در ویندوز ده

از این پس می‌توانید از برنامه های اندروید در ویندوز 10 استفاده کنید

با توجه به آپدیت جدید ویندوز 10 از این پس مایکروسافت به شما اجازه می‌دهد تا از برنامه های اندروید در ویندوز 10 استفاده کنید.

مدت‌هاست که شرکت‌هایی مانند کمپانی مایکروسافت به دنبال آن هستند تا برنامه‌های اندروید را بر روی پلتفرم ویندوز قابل اجرا کنند. با توجه به اخباری که اخیرا منتشر شده، بنظر می‌رسد که این رویا به حقیقت پیوسته است. با گجت نیوز همراه باشید تا به بررسی تغییرات ویندوز 10 در این زمینه بپردازیم.

مایکروسافت در ماه‌های گذشته بشدت بر روی بهبود برنامه  Your Phone companion تلاش کرده است و بالاخره این تلاش‌ها به نتیجه رسیده‌اند. در ماه مارچ سال گذشته برای اولین بار این کمپانی پروژه اجرای برنامه‌های اندروید بر روی ویندوز ده را امتحان کرد. مدتی پس از آن در اواخر سال گذشته این شرکت امکان مشاهده و دسترسی به نوتیفیکیشن‌ها (اعلان‌ها) مربوط به برنامه‌های اندروید را نیز در ویندوز 10 فراهم کرد. با توجه به تداوم تلاش‌های شرکت مایکروسافت از هم اکنون می‌توانید از برنامه های اندروید در ویندوز ده استفاده کنید.

از این پس به راحتی به تمامی اپلیکیشن‌های اندروید خود در کامپیوترتان دسترسی خواهید داشت و حتی هنگامی که تلفن همراهتان نزد شما نیست با استفاده از کامپیوتر شخصی خود می‌توانید فضای مجازی را چک کنید. شما می‌توانید این برنامه‌ها را دقیقا مانند برنامه‌های مخصوص ویندوز ده در صفحه استارت کامپیوتر خود پین کنید.

با توجه به اعلام رسمی شرکت مایکروسافت در وبلاگ رسمی این کمپانی کاربران می‌توانند با استفاده از اتصال وای ‌فای بازی کنند، چت کنند و در پیج اینستاگرام خود فعالیت داشته باشند اما این بار با کمک صفحه کلید کامپیوتر و با استفاده از مانیتوری بزرگ‌تر. متاسفانه به نظر می‌رسد فعلا این قابلیت تنها برای گوشی‌های مدل Samsung Galaxy امکان پذیر است اما به طور حتم در آینده بهره وری از این پروژه افزایش خواهد داشت و صاحبان دیگر مدل‌های تلفن همراه باید کمی حوصله به خرج دهند تا شرکت مایکروسافت پشتیبانی خود را از دیگر مارک‌ها و مدل‌های تلفن هوشمند اعلام کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه