سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای

تماشا کنید: جعبه گشایی سامسونگ Galaxy S20 FE زیر آب!

به تازگی Samsung از گوشی گلکسی اس 20 اف ای رونمایی کرد. به همین مناسبت، اپراتور مخابراتی T-Mobile اقدام به جعبه گشایی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G کرده است؛ البته در کف استخر پر از آب!

این گوشی از تاریخ  2 اکتبر (11 مهر) وارد بازار خواهد شد، اما شرکت T-Mobile پیش فروش آن را از همین امروز 25 سپتامبر آغاز می‌کند؛ با قیمت 700 دلار که قابل پرداخت در اقساط ماهیانه 29.17 دلاری است. برای جلب توجه مشتریان هم چه کاری بهتر از جعبه گشایی سامسونگ Galaxy S20 FE درون آب؟

البته T-Mobile که دومین اپراتور بزرگ آمریکاست، تسهیلات ویژه‌ای را هم برای مشترکین جدید خود در نظر گرفته است که شامل ارائه یک دستگاه گلکسی اس 20 اف ای 5G به طور رایگان یا تخفیف 500 دلاری برای معاوضه گوشی های قدیمی کاربران با پرچمداران 5G سامسونگ می‌شود.

مشخصات گلکسی اس 20 اف ای فایو جی

این گوشی یک صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر آمولد با وضوح 2400 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 20 به 9 دارد. نرخ ریفرش 120 هرتزی آن هم ضامن روان بودن تصاویر هنگام اسکرول کردن یا گیمینگ است.

در زیر کالبد دستگاه، تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 865 با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه UFS 3.1 همراهی می‌شود. یک خشاب کارت microSD هم برای افزایش فضای ذخیره‌سازی وجود دارد.

اجزای دوربین سه‌گانه گلکسی S20 فن ادیشن را دوربین‌های اصلی 12 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال 3 برابر) و فوق عریض 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. در جلو هم یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای را می‌یابیم.

جعبه گشایی سامسونگ Galaxy S20 FE

ظرفیت باتری این گوشی، 4500 میلی‌آمپر ساعت است و حداکثر سرعت شارژ کابلی آن به 25 وات می‌رسد. همچنین پشتیبانی از Wireless Power Share امکان انتقال بخشی از شارژ آن را به سایر دستگاه‌های سازگار، مثلا گلکسی واچ 3 فراهم می‌کند.

گلکسی اس 20 FE با سیگنال‌های 5G زیر 6 گیگاهرتز T-Mobile هم کار می‌کند که از باند پایین 600 مگاهرتز و باند متوسط 2.5 گیگاهرتز منشاء می‌گیرند. سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری One UI سامسونگ را نیز نباید از قلم بیندازیم.

جعبه گشایی سامسونگ Galaxy S20 FE درون آب

«دزموند اسمیث» مدیر تولید محتوای تی-موبایل، رونمایی از این گوشی را با تدارک دیدن یک آنباکس غیر عادی جشن گرفت. البته صحبت کردن او زیر آب چنان نامفهوم شده است که ناگزیر به گذاشتن زیرنویس شده‌اند!

به هر حال درون جعبه علاوه بر خود گوشی؛ کارت گارانتی، دفترچه راهنما، یک سیم کارت T-Mobile، شارژر 25 واتی و کابل USB-C وجود دارد.

دزموند کارهای جالبی در حین این جعبه گشایی انجام می‌دهد. برای لحظاتی او را در حال بازی کردن هم می‌بینیم؛ ولی در واقع، آن یک ویدیوی از پیش ضبط شده‌ی بازی است و کنترلر MOGA PowerA XP5-X هم زیر آب کار نمی‌کند.

ناگفته نماند که سامسونگ گلکسی اس 20 FE از گواهینامه IP68 برخوردار است؛ بنابرین خیس شدن زیر باران یا افتادن درون سینک را تاب می‌آورد. با وجود این، به فکر جعبه گشایی آن در عمق آب نباشید؛ همان بهتر که انجام این کارها را به افرادی مانند اسمیث بسپاریم و ما فقط تماشا کنیم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. فوق العادس ترکوندی سامسونگ💘💘💘

  2. خداییش قیمت محصولات سامسونگ داخل ایران بد نیست الان اس ۲۰ اولترا فورجی با گارانتی ۲۵۵۰۰ به دلار ۲۹ تومنی عالیه

  3. من بازم ميگم نسخه ٥ جي بيش از ٥٥٠ دلار نمي ارزه، درسته كه از نسخه اسنپ استفاده كرده و اين مزيته ولي كيفيت ساخت گوشي بالا نيست و پشتش پلاستيكه و.. برندهايي داريم كه با قيمت كمتر كيفيت به مراتب بالاتري ارائه ميكنن.

  4. با این قیمت میرم سمت شیائومی و یک گوشی عالی با بدنه فلزی میگیرم مثلا می ۱۰ پرو

  5. نسخه اسنپش خوبه هر چند می ۱۰ انتخاب بهتریه و ای کاش پشتش پلاستیک بود

  6. اگر قیمت رو به میانگین 700 دلار در نظر بگیریم .

    با فرض قیمت امروز دلار یعنی 28000 تومان = 19.600.000 تازه بدون هزینه ریجستری و سود وارد کننده .

    علی برکت الله …