گوشی تکنو اسپارک 6 با نمایشگر 6.8 اینچی و قیمت رقابتی معرفی شد

تکنو اسپارک 6 – Tecno Spark 6 تازه‌ترین گوشی اقتصادی کمپانی چینی است. این موبایل 6.8 اینچی از تراشه مدیاتک قدرت می‌گیرد و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی دارد.

مشخصات اپتیک، امکانات صوتی و نرم افزاری گوشی تکنو اسپارک 6 در قیاس با Spark 5 بهبود یافته است. حتی پنل LCD گوشی جدید هم 0.2 اینچ بزرگ‌تر شده و محتوا را با وضوح اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 20.5 به 9 نمایش می‌دهد. همچنین با حفره‌ی فوقانی سمت چپ خود از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

گوشی تکنو اسپارک 6

در پشت دستگاه، ماژول دوربین دایره شکلی را با سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی می‌یابیم. سایر دوربین‌های عقب، 2 مگاپیکسلی هستند و برای عکاسی ماکرو، عمق‌سنجی و هوش مصنوعی کاربرد دارند.

از سخت افزار‌های داخلی گوشی باید به چیپست هلیو جی 70 مدیاتک، رم 4 گیگ و حافظه داخلی 64 گیگابایتی (قابل افزایش با کارت microSD) اشاره کنیم. باتری آن هم 5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

تکنو اسپارک 6 با HiOS 7.0 کار می‌کند که مبتنی بر اندروید 10 است. همچنین پشتیبانی از Bluetooth Audio Share اتصال بلوتوثی همزمان به سه دستگاه را امکان‌پذیر می‌سازد.

قیمت گوشی تکنو اسپارک 6

این محصول در رنگ‌های آبی، مشکی، بنفش و نارنجی عرضه می‌شود. قیمت آن در پاکستان 20 هزار و 599 روپیه است که با 125 دلار آمریکا برابری می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*