تصاویر زنده هواوی نوا 8 پرو

تصاویر زنده هواوی نوا 8 پرو چهره این گوشی را فاش کردند!

عکس‌هایی از یک گوشی هوشمند منتشر شده‌اند که به Huawei Nova 8 Pro منتسب هستند. اگر این‌ها واقعا تصاویر زنده هواوی نوا 8 پرو باشند، طراحی پنل جلوی آن را به خوبی نشان می‌دهند.

این تصاویر زنده را یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo با اسم بردن از هواوی نوا 8 پرو منتشر کرده است. البته در نگاه اول، شاید تصور شود که هواوی میت 40 پرو است؛ اما انحنای کناره‌های صفحه نمایش در این تصاویر، به اندازه‌ی نمایشگر آبشاری نیست. همچنین به نظر می‌رسد در لبه فوقانی این گوشی مرموز، اسپیکر مکالمه وجود داشته باشد؛ چیزی که برای Mate 40 Pro پیش‌بینی نمی‌شود.

به هر حال، انتظار می‌رود هواوی در اواخر پاییز امسال از گوشی های سری Nova 8 (مدل‌های استاندارد، SE و پرو) رونمایی کند. شایعات از وجود پنل اولد 120 هرتزی و تراشه Dimensity 1000+ 5G در نوا 8 پرو حکایت دارند. قیمت آن هم حدود 585 دلار تخمین زده می‌شود.

برای مدل استاندارد، تجهیز به چیپست دایمنسیتی 820، نمایشگر 90 هرتزی و برچسب قیمت 485 دلاری دور از ذهن نیست. هواوی نوا 8 اس ای هم با تراشه دایمنسیتی 800، رم 8 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، می‌تواند 410 دلار قیمت داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*