طرح مفهومی هواوی میت ایکس 2

طرح مفهومی هواوی میت ایکس 2 در چین به ثبت رسید

با وجود همه تحریم‌ها، طرح مفهومی هواوی میت ایکس 2 – Huawei Mate X2 در چین به ثبت رسیده و ظاهرا این کمپانی قصد کناره‌گیری از بازار موبایل را ندارد.

سال 2019 نقطه عطفی برای گوشی‌های انعطاف‌پذیر محسوب می‌شود و شاهد نسخه‌های مختلفی از این نوع گوشی‌ها بودیم. قیمت گوشی‌های منعطف هنوز به جایگاه واقعی‌اش نرسیده و حاشیه سود بالایی برای تولیدکنندگان دارد اما این رویه در آینده‌ای نه چندان دور دستخوش تغییر خواهد شد. سامسونگ و هواوی اولین شرکت‌هایی بودند که محصولات انعطاف‌پذیرشان را با گلکسی فولد – Galaxy Fold و میت ایکس – Mate X معرفی کردند. هر دو دیوایس در کنگره جهانی موبایل بارسلون 2019 رونمایی شدند و چند ماه بعد به بازار فدم گذاشتند. پس از آن سامسونگ گوشی‌های منعطف دیگری هم روانه بازار کرد و هنوز هم حرف‌های زیادی برای گفتن در مقابل هواوی دارد، چرا که تحریم‌های آمریکا دست و پای هواوی را بسته‌اند.

دولت ایالات متحده برنامه‌های هواوی را برای عرضه گوشی‌های جدید نظیر سری جدید میت ایکس بهم ریخته است. هواوی مشکل اساسی در تامین قطعات توسط تامین‌کنندگان تایید شده دارد ولی با این وجود همچنان پروژه‌های بعدی‌اش را پیش می‌برد. طرح مفهومی هواوی میت ایکس 2 به تازگی در چین تحت عنوان «گوشی انعطاف‌پذیر میت با دوربین مجهز به زوم» ثبت شده است.

طرح مفهومی هواوی میت ایکس 2

تصویر لو رفته از یک موبایل که به درون تا می‌شود خبر داده و مزین به طرح Punch Hole شده است. روی قاب پشتی ماژول دوربین پنج‌گانه به چشم می‌خورد و طراحی کلی دستگاه ما را به یاد پرچمداران قدیمی می‌اندازد. احتمالا از دوربین پریسکوپ در این گوشی استفاده خواهد شد، چرا که به توانایی بزرگنمایی دوربین این گوشی اشاره مستقیمی شده است. به نظر می‌رسد نمایشگر خارجی کاملا بدون حاشیه خواهد بود و طراحی کلی میت ایکس 2 می‌تواند تجربه کاری با گوشی و تبلت را به طور همزمان برای کاربر به ارمغان بیاورد. نمایشگر خارجی دیوایس 8.03 اینچ و نمایشگر داخلی 4.5 اینچ قطر دارند و بی‌شباهت به گلکسی زد فولد 2 نیست.

افشاکننده معروف، DigitalChatStation ادعا کرده اسم رمزی Teton و شماره مدل TET-AN00 برای میت ایکس 2 انتخاب شده و بنابراین هواوی طرح‌های مفهومی‌اش را همچنان توسعه می‌دهد. با اوضاع کنونی چینی‌ها نمی‌توان تاریخی برای عرضه به بازار محصولات جدید هواوی تخمین زد و البته محصولات نهایی کمپانی‌ها ممکن است با طرح اولیه‌شان تفاوت‌های کلیدی داشته باشند.

طرح مفهومی هواوی میت ایکس 2

حتی اگر هواوی موفق شود محصولات جدیدش را علی‌رغم تحریم‌های آمریکا روانه بازار کند، باز هم سامسونگ پیشتاز صنعت گوشی‌های انعطاف‌پذیر برای سال 2020 خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. مجموع رویکرد و تصمیم هواوی برای طراحی میت ایکس ۲ مثبت ارزیابی میشه.

  2. امیدوارم بهتر تر از نسل قبلش باشه و خیلی از مشکلات رو رفع کرده باشن و اینکه صفحش شیشه ای باشه به امید موفقیت های بیشتر!

  3. این هواوی هم کلا شوته

  4. وقتی برند دروغگو و جفت باشه طرفداراش هم مثل خودش میشن
    میت ایکس؟؟؟؟؟ ؟؟؟هنوز تو هیچ کشوری توزیع نشده اون وقت تبلیغ میت ایکس 2 رو میکنه🤦‍♂️😂
    عجب…
    سه چهار تا دونه میت ایکس رو وارد بازار کن حداقل طرفدارای بدبختت دلشون خوش باشه.

  5. این فعلا یه طرحه ولی اگه نسل های بعد از این طرح استفاده کنه ، تمام طرفدارای هواوی که طرح خودشو قبول داشتن چیکار میکنن؟🤔

  6. داخل ایران نمیاد؟

  7. چین باز شروع کرد ایول