مشخصات گوگل Pixel 4a 5G

رندرهای رسمی و فهرست مشخصات گوگل Pixel 4a 5G به بیرون درز کرد

به زودی نسخه جدید پیکسل 4 ای به عنوان اولین گوشی 5G گوگل از راه می‌رسد. در آستانه رونمایی، به چند رندر رسمی و فهرست مشخصات گوگل Pixel 4a 5G دست یافته‌ایم.

از روی مشخصات گوگل Pixel 4a 5G باید این دستگاه را نسخه بزرگ‌تر پیکسل 4 ای با بهینه‌سازی‌های فراوان توصیف کنیم. مهم‌ترین تفاوت‌های این دو، وجود صفحه نمایش 6.2 اینچی و تراشه قوی‌تر اسنپدراگون 765G در گوشی جدید است.

ظاهرا یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض هم به دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی آن اضافه خواهد شد. باتری بزرگ‌تر 3885 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات را هم نباید از قلم بیندازیم.

در این تصاویر، همچنان یک صفحه نمایش حفره‌دار با نسبت تصویر 19.5 به 9 دیده می‌شود که از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. گوگل پیکسل 4 ای 5G از سیستم عامل اندروید 11 و جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم برخوردار خواهد بود. بدنه پلاستیکی و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، دیگر نکات قابل ذکر هستند.

انتظار می‌رود گوگل در روز سی‌ام سپتامبر (9 مهر) از این گوشی 5G رونمایی کند. قیمت آن در آمریکا با 128 گیگ حافظه داخلی، 499 دلار است (یعنی 150 دلار گران‌تر از نسخه LTE). ظاهرا در اروپا هم قیمت پایه 499 یورویی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. قیمتش یکم زیاده وگرنه باقی چیزاش خوبه

  2. من خوشم میاد گوشیم کوچیک و جمع و جور باشه ولی پول خریدشو ندارم متاسفانه

  3. گوشیه خوبیه
    اندازش عالیه

    ولی بشدت گرون
    گوگل با خودش پی فکرده🤔

  4. تنها خوبیش صفحه نمایشش هست

  5. همه چیزش عالی هست جز یه مورد که من از بیشتر پرچمداران امسال هم در موردش ایراد گرفتم اونم نبود درگاه کارت حافظه هست، ولی واقعا عاشق طراحی و ایعادش شدم

  6. گوشی خوبیه مخصوصا ابعادش

  7. چقدر جالبو مفید

  8. ممنون از اطلاعاتتون