گوشی اوپو A33

گوشی اوپو A33 با نمایشگر 90 هرتزی و چیپست اسنپدراگون 460 معرفی شد

گوشی اوپو A33 با یک نمایشگر 90 هرتزی و چیپست اسنپدراگون 460 به همراه قیمت اقتصادی زیر 150 دلاری معرفی شد. در ادامه بیشتر با گوشی ارزان قیمت اوپو آشنا شوید.

اوپو این روزها به یکی از پرکارترین گوشی‌سازهای چینی تبدیل شده است. این شرکت با برند زیرمجموعه خود، Realme راه خودش را پیدا کرد. این سرمایه‌گذاری به اوپو اجازه داد با یادگیری از اشتباهات گذشته، برای شرکت خودش تصمیم بگیرد و گوشی‌های هوشمند متنوعی را به بازار عرضه کند. اکنون اوپو نامی قابل اعتماد در بازار موبایل چین است که محصولاتی با قیمت کاملاً رقابتی را تولید می‌کند. شما می‌توانید مشخصات فنی بالارده، در عین حال قیمت اقتصادی را از گوشی‌های اوپو انتظار داشته باشید.

اوپو A33 ؛ امکانات عالی در یک گوشی ارزان

امروز اوپو پیشنهاد جدیدی را برای شما دارد. گوشی اوپو A33 با مشخصاتی جذاب، در عین حال قیمتی اقتصادی معرفی شد. این گوشی که امروز در اندونزی معرفی شده، با قیمت کمتر از 150 دلار عرضه می‌شود و شاید هیچ دیوایسی در این محدوده قیمتی نتواند تجربیاتی مشابه آن را به کاربرانش ارائه کند.

گوشی اوپو A33

زیر قاب این گوشی چیپست اسنپدراگون 430 قرار گرفته است. اسنپدراگون 430 قدرتمندترین چیپست سری Snapdragon 4xx کمپانی کوالکام است و هسته‌های Cortex-A73 را به چیپست‌های اقتصادی این شرکت می‌آورد. این پردازنده 8 هسته‌ای با 3 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز همراه است.

درست مانند مدل آ 53، گوشی اوپو آ 33 نیز به یک نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی LCD با نرخ رفرش 90 هرتزی تجهیز شده است. ما کنجکاو هستیم بدانیم که چگونه این شرکت موفق شده چنین نرخ رفرش سریعی را در نمایشگری با وضوح +HD ارائه کند. عملکرد اوپو در بالا بردن نرخ رفرش نمایشگرهای +HD گوشی‌های ارزان قیمت خود فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این نرخ رفرش به کاربران تجربه‌ی پیمایش سریع و مشاهده‌ی جذاب‌تر انیمیشن‌ها را می‌دهد. این چیزیست که دیگر کمپانی‌های گوشی‌ساز در ارائه آن ناموفق بوده‌اند.

گوشی اوپو A33

در گوشه‌ی سمت چپ این نمایشگر یک حفره‌ی کوچک نقش بسته است که در آن یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 را می‌توان یافت. در قاب پشتی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو حضور دارد. این گوشی انرژی خودش را از یک باتری 5،000 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند،‌ در حالی که این باتری از طریق درگاه USB-C با توان 18 وات شارژ می‌شود. این گوشی همچنین رابط کاربری ColorOS 7.2 مبتنی بر اندروید 10 را اجرا می‌کند و قادر به پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی است.

کمپانی اوپو گوشی جدید خودش را در دو رنگ مشکی و سبز و با قیمت پایه حدودی 150 دلاری وارد بازار چین می‌کند. عرضه جهانی آن به تأییدیه رسمی این شرکت نیاز دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نسبت به قیمتش گزینه خوبیه ارزش خرید داره 🙂

  2. اینکه حتی پایین رده ها هم دارن به صفحه نمایش های “high” رفرش ریت مجهز میشن خیلی عالیه

  3. واسه نمایشگر ۹۰ هرتز اسنپ ۴۶۰ ضعیف نیس؟به مشکل نمیخوره ؟
    من که تا حالاشم بالاتر از ۶۰ هرتزو تجربه نکردم 😑

  4. به خاطر ۹۰ هرتز کردن نمایشگر از همه ویژگی های دیگه زده