دوربین های امنیتی خودرو Ring

دوربین های امنیتی خودرو Ring معرفی شدند

دوربین های امنیتی خودرو Ring معرفی شدند. این دوربین‌ها به یک پلتفرم به نام Car Connect متصل می‌شوند و به شما اجازه‌ی ضبط ویدیوها و صداهای داخل و بیرون خودرو را می‌دهند.

کمپانی Ring برای نخستین بار از دوربین های امنیتی خودرو خود رونمایی کرد. این شرکت به عرضه دوربین‌های امنیتی خانگی مشهور است. این سه محصول جدید کمپانی رینگ یک دوربین امنیتی به نام Car Cam، یک سیستم هشداردهنده به نام Car Alarm و یک سیستم اتصال سازگار با اپلیکیشن Ring به نام Car Connect است که این اپلیکیشن از دوربین‌های امنیتی خانگی، آیفون‌های تصویری و سیستم‌های هشدار خانگی این شرکت نیز پشتیبانی می‌کند. این محصولات جدید از سال آینده وارد بازار می‌شوند.

Jamie Siminoff، بنیانگذار رینگ می‌گوید که آغاز فعالیت این برند در تولید محصولات امنیتی وسایل نقلیه در پاسخ به نیازهای مشتریانی بوده است که همیشه به دنبال راه‌های مشابهی با محافظت از خانه‌های خود توسط محصولات Ring هستند.

Car Alarm ؛ سیستم هشداردهنده خودرو Ring

Car Alarm به پورت OBD-II خودرو متصل می‌شود و وقتی یک شخص غیرمجاز قصد ورود به اتومبیل شما را داشته باشد یا برای روشن کردن آن تلاش کند، روی گوشی هوشمند شما هشداری را به نمایش می‌گذارد. این دیوایس به آژیر داخلی مجهز است که می‌توان آن را از راه دور کنترل کرد و با دیگر دستگاه‌های Ring یا Alexa دیگر شما متصل می‌شود.

Car Alarm برای ارتباطات خود از شبکه Sidewalk متعلق به شرکت آمازون استفاده می‌کند. این فناوری شبکه سال گذشته معرفی شد و هم اکنون شاهد استفاده از آن در محصولات واقعی هستیم. آمازون می‌گوید Sidewalk را اواخر امسال به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

Car Cam : دوربین های امنیتی خودرو Ring

دوربین 199.99 دلاری Car Cam نخستین دوربین خارج از منزل شرکت Ring است و قادر به ضبط تصاویر هم بیرون و هم داخل اتومبیل شماست. وقتی روی داشبورد خودرو قرار می‌گیرد، از پنجره جلویی محیط بیرون را ضبط می‌کند و در عین حال می‌تواند کابین خودرو را نیز پوشش دهد. مانند Car Alarm، نسل جدید دوربین های امنیتی خودرو Ring نیز می‌تواند به هنگام تلاش یک فرد غیرمجاز برای ورود به خودرو برای شما یک هشدار ارسال می‌کند یا با تشخیص یک تصادف، سعی می‌کند تمام اتفاقات را ضبط کند.

دوربین های امنیتی خودرو Ring

این دوربین از اتصال Wi-Fi یا LTE‌ برای ارتباطات خود استفاده می‌کند. به لطف دستیار مجازی Alexa شما می‌توانید بدون دخالت دست از دوربین بخواهید ضبط کردن را آغاز کند و آن را در فضای ابری ذخیره کند. البته قابلیت غیرفعال کردن فیزیکی شاتر نیز برای حفظ حریم خصوصی کاربر روی آن تعبیه شده تا بتوانید در صورت لزوم علاوه بر قطع کردن ضبط صدا، تصویربرداری را نیز متوقف کنید.

Car Connect : پلتفرم اتصال خودرو Ring

رینگ می‌گوید با توجه به این که تمام اتومبیل‌ها از سال 2018 به بعد به دوربین‌های امنیتی مجهز هستند، تصمیم گرفته پلتفرم Car Connect را برای ارتباط آن‌ها به سیستم خود توسعه ببخشد. این پلتفرم چندین API را نیز در اختیار تولیدکنندگان خودرو قرار می‌دهد که می‌توانند از آن برای توسعه‌ی آپشن‌های اتومبیل‌های خود استفاده کنند.

دوربین های امنیتی خودرو Ring

رینگ می‌گوید در حال همکاری با بسیاری از خودروسازان است تا بتواند پشتیبانی از پلتفرم خود به محصولات آن‌ها را اضافه کند. نخستین همکاری آن‌ها با کمپانی تسلا است. مالکان اتومبیل‌های مدل 3، ایکس، اس و وای تسلا که در آن‌ها حالت Sentry‌ فعال است، می‌توانند این پلتفرم را روی اتومبیل خود نصب کنند و به مشاهده‌ی ویدیوهای ضبط شده با دوربین های امنیتی خودرو Ring بپردازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*