هواوی پی اسمارت 2021

با گوشی جوان‌پسند هواوی پی اسمارت 2021 آشنا شوید

هواوی پی اسمارت 2021 با قابلیت‌های خود برای جوانان گزینه مناسبی است. در ادامه با مشخصات و امکانات گوشی هواوی P Smart 2021 آشنا می‌شویم.

هواوی به تازگی از گوشی هواوی پی اسمارت 2021 رونمایی کرده و زودتر به پیشواز سال جدید میلادی رفته است. این گوشی که در بازارهای مختلف Huawei Y7a هم نام‌گذاری شده، از مشخصات فنی مناسبی برخوردار است.

این گوشی با مشخصاتی چون صفحه نمایش بزرگ، طراحی مدرن و جوان پسند، سخت افزار خوب، دوربین چهارتایی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت معرفی کرده که مورد توجه مشتریان گوشی‌های اقتصادی و میان رده قرار گرفته است. در نوشتار پیش ‌رو تلاش می‌کنیم ضمن معرفی کامل گوشی هواوی پی اسمارت 2021، به بررسی طراحی، قابلیت‌ها و امکانات این گوشی بپردازیم.

هواوی پی اسمارت 2021

انتظار می‌رود که یک گوشی مدرن امروزی دارای طراحی زیبا، سخت افزار توانمند، باتری قابل اتکا برای یک روز استفاده کامل و البته دوربین باکیفیت باشد. بنابراین یک گوشی میان رده موفق باید شامل تمامی این ویژگی‌ها باشد و در عین حال خوش قیمت نیز باشد. خوشبختانه هواوی در قیمت‌گذاری به شدت رقابتی عمل می‌کند و اغلب گوشی‌هایش را با بیشترین قابلیت‌ها و امکانات و کمترین هزینه ارائه می‌کند.

طراحی گوشی هواوی پی اسمارت 2021

امروزه صفحه‌ نمایش با حاشیه نازک و نسبت اندازه صفحه‌ نمایش به پنل جلویی بالا یک استاندارد زیبایی محسوب می‌شود. گوشی هواوی پی اسمارت 2021 از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی بزرگ با حاشیه‌های نازک و بریدگی برای دوربین سلفی بهره می‌برد تا یک صفحه نمایش بزرگ را در گوشی با اندازه کوچک ارائه کند. همچنین این گوشی در رنگ‌های مدرن امروزی عرضه می‌شود که جذابیت خاصی دارند.

هواوی پی اسمارت 2021

گوشی پی اسمارت 2021 در سه رنگ سبز یا Crush Green، طلایی گلگون یا Blush Gold و مشکی یا Midnight Black عرضه می‌شود که از طبیعت الهام گرفته‌اند و رنگ‌هایی معتدل و مناسب برای هر سلیقه‌ای هستند. این رنگ‌ها به گونه‌ای انتخاب شده‌اند تا در عین زیبایی و چشم نواز بودن، تند و زننده هم نباشند.

هواوی پی اسمارت 2021

همچنین هواوی برای زیبایی هرچه بیشتر و حس خوب در دست گرفتن پی اسمارت 2021، قاب آن را طی یک فرایند مخصوص به یک پوشش نانو مخصوص مجهز کرده است.

برای راحتی بیشتر و دسترسی سریع‌تر، اسکنر اثر انگشت گوشی هواوی پی اسمارت 2021 در لبه کناری آن تعبیه شده است و در یک چشم بر هم زدن عمل می‌کند. این حسگر روی دکمه خاموش/روشن دستگاه قرار دارد.

صفحه نمایش گوشی P Smart 2021

صفحه نمایش بزرگ، زیبا و باکیفیت یک جزو ضروری برای گوشی‌های مدرن به حساب می‌آید، تا در استفاده روزمره کاربر یک تجربه راحت و خوب داشته باشد. هواوی در گوشی پی اسمارت 2021 از یک صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی با پنل IPS و وضوح تصویر 2400 در 1080 پیکسل استفاده کرده که تراکم پیکسلی بالا 394 پیکسل در هر اینچ را نیز ارائه می‌دهد. صفحه نمایش‌های IPS زاویه دید و دقت رنگ بسیار خوبی دارند که در کنار این تراکم پیکسلی بالا، برای وب‌گردی، تماشای فیلم باکیفیت و تماشای عکس‌های گرفته شده ایده‌آل خواهد بود.

برای آن‌هایی که ساعت‌ها به وب‌‌‌گردی و تماشای ویدیو می‌پردازند، صفحه نمایش هواوی پی اسمارت 2021 نور آبی مضر بسیار کمی از خود ساطع می‌کند و دارای گواهینامه TÜV است. کافی است کاربر حالت «راحتی چشم» (Eye Comfort) را فعال کند تا در استفاده طولانی مدت چشم‌ها کمتر خسته شوند.

ظرفیت باتری گوشی 

ظرفیت باتری بالا برای گوشی‌های مورد استفاده جوانان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است تا با خیال آسوده بتوانند به وب‌گردی، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و تماشای ویدیو بپردازند. هواوی به خوبی به این ضرورت توجه داشته و نه تنها گوشی هواوی پی اسمارت 2021 از یک باتری بزرگ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، بلکه به فناوری شارژ سریع نیز تجهیز شده تا کاربر بتواند در مدت کوتاهی دوباره باتری را شارژ کند.

هواوی پی اسمارت 2021

گوشی P smart 2021 هواوی از شارژری با قابلیت شارژ سریع 22.5 واتی مجهز به تکنولوژی Super Charge، بهره می‌برد که ظرف تنها 10 دقیقه، برای دو ساعت پخش بی‌‌وقفه ویدیو آن را شارژ می‌کند.

پردازنده و حافظه گوشی

گوشی P smart 2021 از چیپست 14 نانومتری Kirin 710A با 8 هسته پردازشی و 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 برای اجرای هم زمان برنامه‌های متعدد بهره می‌برد. این گوشی دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است تا کاربر با خیال آسوده اپلیکیشن‌ها و ویدیوهای دلخواه خود را دانلود کند و کمتر به حذف کردن محتوا نیاز پیدا ‌کند. همچنین با 128 گیگابایت حافظه داخلی می‌توان بدون دغدغه عکاسی کرد و ویدیو گرفت.

اما در صورتی که فکر می‌کنید 128 گیگابایت حافظه داخلی کافی نیست، امکان نصب کارت حافظه با ظرفیت تا 512 گیگابایت وجود دارد.

دوربین سلفی و پشتی 

این گوشی از دوربین پشتی چهارتایی Quad AI استفاده می‌کند که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین زاویه دید گسترده 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق 2 مگاپیکسلی است.

هواوی پی اسمارت 2021

دوربین 48 مگاپیکسلی P smart 2021 با استفاده از یک حسگر بزرگ 1/2 اینچی با لنزی با دیافراگم f/1.8 می‌تواند هنگام دریافت نور بیشتر، تصاویر زیباتری را با نویز کمتر بگیرد. همچنین این ویژگی‌ها باعث افزایش توانایی در عکاسی در شرایط نوری ضعیف می‌شود. به واسطه این رزولوشن بالا 48 مگاپیکسلی، کاربر می‌تواند عکس‌هایی بگیرد که برای چاپ ایده‌آل خواهد بود.

حالت شب یا Night mode پی اسمارت 2021 هواوی به کاربر امکان گرفتن عکس‌های تماشایی از مناظر شب را می‌دهد. این حالت با بهره گیری از حسگر 48 مگاپیکسلی و فناوری هوش مصنوعی هواوی، بدون سه پایه هم می‌تواند در شب عکس‌های خوش کیفیتی بگیرد. کافی است تنها به مدت 6 ثانیه پس از فشردن دکمه شاتر، آن را ثابت نگه دارید، این کار باعث باز ماندن دیافراگم گوشی به مدت 6 ثانیه و جذب بیشتر نور می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه دوربین اصلی پی اسمارت 2021 می‌توان ISO بالا برای حساسیت بیشتر به نور و گرفتن عکس‌هایی روشن در محیط‌های با نور کم اشاره کرد.

هواوی پی اسمارت 2021

توانایی‌های هوش مصنوعی بخش جدایی ناپذیری از دوربین هواوی پی اسمارت 2021 است. برای نمونه هوش مصنوعی این گوشی قادر است حرکت کردن کودکان و حیوانات خانگی را تشخیص دهد و با اعمال بهترین تنظیمات ممکن، صحنه‌ها را به بهترین شکل ممکن ثبت کند.

هواوی پی اسمارت 2021 از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی بهره‌ می‌برد. دوربین سلفی هواوی پی اسمارت 2021 از قابلیت‌های متنوع هواوی برای بهینه کردن عکس‌های سلفی استفاده می‌کند که از مهم‌ترین‌ آن‌ها می‌توان به زیباسازی چهره با هوش مصنوعی (AI Beauty) و همچنین تنظیم رنگ صورت با وجود فلش در نور محیطی محدود، اشاره کرد.

قابلیت‌های نرم‌افزاری 

هواوی در نرم افزار با رابط‌ کاربری غنی EMUI شناخته می‌شود و گوشی P smart 2021 هم از این قاعده مستثنی نیست. از قابلیت‌های نرم افزاری مدرن این گوشی هوشمند می‌توان به HUAWEI MeeTime برای تماس صوتی و تصویری باکیفیت، Smart Collage برای به اشتراک‌‌‌گذاری سریع عکس‌ها، میان‌بر ویژه و ساده برای گرفتن سریع تصویر از صفحه نمایش ، حالت «چند‌ پنجره‌ای» (Multi-Window) برای اجرای هم زمان برنامه‌ها در یک صفحه و حالت Dark Mode برای تاریک‌ کردن رابط کاربری برای استفاده در شب، اشاره کرد. مارکت AppGallery نیز به راحتی دسترسی به اپلیکیشن‌‌ها و برنامه‌های مورد نیاز را فراهم می‌کند.

هواوی پی اسمارت 2021

با توصیف دلایلی که گفته شد، می‌توان نتیجه گرفت که گوشی هواوی پی اسمارت 2021 در سال 2020 یک انتخاب وسوسه‌کننده برای جوانان و تمام کسانی است که به دنبال خرید یک گوشی مدرن، زیبا و البته خوش قیمت هستند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. فک کنم هواوی تا موجودی این تراشه لامصب رو به اتمام نرسونه رو همه گوشیا استفاده میکنه! سامسونگ هم میشه مس این! اونم با اگزینوس 9610و9611!هواوی به سمت بیرون برو از این 710!

  2. از زمان 8x ول نمیکنه این چیپو
    😑

  3. منکه خوشم نیومد ازش

  4. با کایرین 710 سه سال عقبتر باشید 😊

  5. زندگی بدون کایرین 710 بی معنی و پوچه…

  6. من فقط گوشی رو می پسندم که جدیدترین پردازنده پرچمدار روش باشه