کانسپت چانگان Vision-V

کانسپت چانگان Vision-V در نمایشگاه پکن رونمایی شد

کانسپت چانگان Vision-V در نمایشگاه پکن به عنوان یکی از جذاب‌ترین محصولات برند چینی changan رونمایی شد. در ادامه با این خودرو مفهومی چانگان آشنا خواهیم شد.

شرکت خودروسازی چینی چانگان در نمایشگاه پکن امسال محصولات متعددی را به نمایش گذاشت که کانسپت چانگان Vision-V جزو جذاب‌ترین محصولات این برند چینی محسوب می‌شود. این خودروساز قصد دارد به زودی مدل تولید این کانسپت را نیز عرضه کند که خودرو مفهومی Vision-V یکی از 5 محصول آینده این شرکت در سری یونی (UNI) محسوب می‌شود.

مشخصات کانسپت چانگان Vision-V

کانسپت چانگان Vision-V

در تمامی بخش‌های بدنه این خودرو مفهومی شاهد خطوط طراحی ویژه‌ای هستیم که در گذشته در هیچ یک از محصولات این خودروساز چینی آنها را ندیده‌ایم؛ چنین سبک طراحی از پیشرفت این خودروساز در حوزه طراحی خودرو حکایت دارد. در نمای جلو کانسپت چانگان Vision-V شاهد یک جلوپنجره به شکل ذوزنقه‌ای معکوس هستیم که چراغ‌های روز نازک در بالای آن قرار دارند. در وسط جلوپنجره بسته این خودرو نیز نشان چانگان دیده می‌شود. در بخش عقب هم طراحان چراغ‌های عقب را به شکل کشیده و متصل به یکدیگر طراحی کرده‌اند که نشان چانگان از جنس LED در وسط آنها قرار دارد.

کانسپت چانگان Vision-V

این خودرو مفهومی از کابین مدرن و ویژه‌ای نیز بهره می‌برد. در کابین شاهد صفحه نمایش بزرگ و یکپارچه در وسط هستیم که سیستم اطلاعات و سرگرمی را ارائه می‌دهد. یک جلوآمپر دیجیتالی نیز اطلاعات خودرو را به راننده نمایش خواهد داد. فرمان این خودرو دارای طرح مدرن و جذابی بوده و طراحان تعداد دکمه‌های کابین را به تعداد محدودی کاهش داده‌اند تا کنترل تمامی امکانات خودرو با صفحه‌های نمایش لمسی انجام شود. آینه‌های کناری نیز حذف شده‌اند و دوربین‌ها وظایف آنها را انجام می‌دهند.

کانسپت چانگان Vision-V

کانسپت Vision-V دارای 4900 میلی‌متر طول بوده و فاصله محوری آن نیز 2800 میلی‌متر است که با چنین ابعادی جزو کراس اوور‌های متوسط چانگان محسوب می‌شود. در خصوص مشخصات فنی و جزئیات پیشرانه این کراس اور تمام برقی اطلاعاتی منتشر نشده است، اما معرفی یکی دیگر از محصولات یونی چانگان از این موضوع حکایت دارد که این خودروساز چینی روی تولید سری جذاب یونی جدیت زیادی داشته و در آینده‌ای نزدیک شاهد تولید یکی از محصولات این سری خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*