قیمت لیفان ایکس 70

قیمت لیفان ایکس 70 به صورت قطعی اعلام شد

قیمت لیفان ایکس 70 توسط شرکت خودروسازان بم به صورت قطعی اعلام شد. لیفان X70 به صورت پیش فروش با موعد تحویل دی و بهمن 99 عرضه می‌شود.

شرکت خودروسازان بم خودرو لیفان ایکس 70 را به صورت پیش فروش با موعد تحویل دی و بهمن 99 به مشتریان عرضه می‌کند. این خودرو از امکانات ایمنی و رفاهی متعددی بهره می‌برد که از جمله آنها می‌توان به ورود و استارت بدون کلید، سانروف برقی، مولتی‌مدیا با نمایشگر لمسی و اتصال بلوتوث و USB، کامپیوتر سفری، کروز کنترل، سیستم تشخیص خواب‌آلودگی، دوربین دنده عقب و سنسورهای پارک جلو و عقب، ایربگ‌های جلو، هرزگردی و سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل و سیستم ترمز با ABS+EBD+EBA اشاره کرد.

لیفان X70 از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 145 اسب بخار و گشتاور 185 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 5 سرعت دستی یا اتوماتیک ضریب متغیر (CVT) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. بسته به نوع گیربکس، مصرف سوخت این پیشرانه به صورت ترکیبی حدود 7.5 تا 7.7 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر بر ساعت است. حداکثر سرعت با گیربکس دستی نیز 180 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

قیمت لیفان ایکس 70 در سال 99

شرکت خودروسازان بم این خودرو را با قیمت 580 میلیون تومان و موعد تحویل دی و بهمن 99 به مشتریان عرضه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*