دوربین امنیتی پرنده رینگ

دوربین امنیتی پرنده رینگ در خانه شما گشت زنی می‌کند! + ویدیو

دوربین امنیتی پرنده رینگ یک پهپاد کوچک مجهز به دوربین نظارتی است که برای افزایش برد خود اقدام به پرواز در سراسر محیط پیرامون خود می‌کند.

رینگ – Ring یک کمپانی آمریکایی فعال در زمینه طراحی و تولید سیستم‌های امنیتی نوین و خانه هوشمند است که محصولات متنوعی دارد. دوربین امنیتی پرنده رینگ جدیدترین محصول این کمپانی است که می‌تواند در خانه گشت زنی کند.

این دوربین که Always Home Cam نام دارد، در اصل یک پهپاد خودمختار با قابلیت پرواز خودکار بدون نیاز به هدایت کاربر انسانی است که در مواقع نیاز از جایگاه خود برخاسته و پس از گشت زنی در خانه و سر زدن به اتاق‌ها، مجددا به جایگاه خود بازگشته و شارژ می‌شود. محصول جدید رینگ قرار است از سال آینده با قیمت 249.99 دلار وارد بازار شود.

موسس و مدیرعامل رینگ ایده بنیادین ساخت این دوربین را برطرف کردن نیاز به چندین دوربین برای پایش خانه و اشراف به کل محیط می‌داند. وی در یک مصاحبه پیش از معرفی محصول اظهار داشت که طراحی و توسعه این محصول دو سال زمان برده و ساخت آن سخت بوده است. به لطف پیشرفت‌های امروزی در زمینه ساخت پهپاد و البته هوش مصنوعی، کمپانی قادر شد تا چنینی محصولی با کاربری مطلوب بسازد.

https://aparat.com/v/XwysW

همانطور که پیشتر گفته شد دوربین امنیتی پرنده رینگ کاملا خودکار است، اما کاربر می‌تواند به آن دستور دهد از چه مسیری به کدام نقاط برود. هنگامی که برای اولین بار با دوربین کار می‌کنید، یک نقشه از خانه به پهپاد داده می‌شود و در آن می‌توانید نقاط بررسی مشخصی برای دوربین مشخص کنید تا هنگامی که توسط سنسورهای امنیتی رینگ که در محل مورد نظر مستقر شده‌اند تحریکی دریافت شد، پهپاد سریعا به آن نقطه پرواز کرده و محیط را بررسی کند.

دید دوربین فول اچ دی این پهپاد هنگامی که در جایگاه شارژ خود قرار می‌گیرد مسدود می‌شود و پهپاد فقط در حالت پرواز قادر به دیدن است. به گفته کمپانی سازنده دوربین پرنده Always Home Cam هنگام پرواز صدایی قابل شنیدن تولید کرده و مشخص است چه زمانی به ضبط فیلم می‌پردازد.

این پهپاد دوربین دار را می‌توان برای کارهای دیگر نیز به کار برد؛ مثلا آن را به طرف اجاق گاز راهنمایی کرد تا بررسی کند آیا شعله روشن است یا خیر، پنجره باز است یا بسته و یا در قفل است یا باز. این پهپاد همچنین از فناوری پرهیز از برخورد با موانع بهره می‌برد که با کمک آن حین پرواز در محیط به چیزی برخورد نکرده و به چیزی یا کسی و یا حتی خودش آسیب نرساند. پروانه‌های این پهپاد نیز برای امنیت بیشتر در یک قاب بسته قرار دارند تا خطر آفرین نباشند.

دوربین امنیتی پرنده رینگ

این دوربین که جاه‌طلبانه‌ترین محصول کمپانی رینگ تا امروز است، بسیار جذاب بوده و برای اینکه ببنیم آیا قابلیت‌های وعده داده شده را دارد یا خیر باید تا سال 2021 میلادی منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*