ایکس باکس سری ایکس کنسول Xbox Series X

نگاهی نزدیک به کنسول ایکس باکس سری ایکس و قابلیت‌های آن

کنسول ایکس باکس سری ایکس – Xbox Series x مدتی پیش از عرضه، با برخی محدودیت‌ها در دسترس تعدادی از منتقدین و رسانه‌های بازی‌های ویدیویی قرار گرفته است و در این ویدیو سعی داریم نگاهی اولیه به کنسول نسل نهمی مایکروسافت داشته باشیم.

ایکس باکس سری ایکس، نام کنسول بازی جدید شرکت مایکروسافت است که با قدرتی بسیار بالاتر از ایکس باکس وان، به عنوان یک کنسول نسل نهمی عرضه خواهد شد.

قدرت سخت‌افزاری جعبه سیاه‌رنگ و مستطیل شکل کنسول Xbox Series X با وجود پردازنده اصلی هشت هسته‌ای تنظیم شده در فرکانس ۳.۸ گیگاهرتز، حافظه ۱۶ گیگابایتی رَم (RAM) و همچنین پردازنده گرافیکی ۱۲ ترافلاپ، به شدت قوی به نظر می‌رسد. سری ایکس به خوبی قادر خواهد بود تا بسیاری از بازی‌ها را در نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا کند.

تاریخ عرضه ایکس باکس سری ایکس، 20 آبان اعلام شده است، اما برخی از کاربران و رسانه‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی، توانسته‌اند تا این کنسول را به صورت ویژه از سوی مایکروسافت دریافت کنند و اولین واکنش‌های خود را با سایر بازیکنان به اشتراک بگذارند.

به همین منظور، در ویدئو زیر نگاهی نزدیک‌تر به این کنسول نسل نهمی خواهیم انداخت تا برخی ویژگی‌های آن که در حال حاضر در دسترس هستند، مانند قابلیت اجرای چند بازی به صورت همزمان، سرعت لود شدن سریع‌تر و همچنین اجرای بازی‌های قدیمی را محک بزنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. به نظرتون حالت ویندوز مود داره اصلا میشه روش ویندوز نصب کرد

  2. سرویسهای ایکس باکس واقعا سرترن از پلی استیشن اگر قیمت رو کنترل کنه و مثل نسل قبل نباشه هزینه اضافی و اتصال اجباری بکنه تو پاچه کاربران قطعا فروش خوبی می‌کنه.

  3. مطمئنا قویتر و مدرنتر از پلی فایوه ولی باید دید اسپانسر تو بازیهای انحصاری چه می‌کنه با استودیوهای جدید.البته تا الان عالی کار کرده و مطمئنا مثل دوره قبل نیست که پلی استیشن چندهزار تا می‌فروخت ایکس باکس بخاطر مدیریت احمقانه مدیر قبلی زیر ده تا!!!

  4. هیچ وقت با دسته ایکس باکس کنار نیومدم نه جهتش که خیلی سفته نه شوکش که جاش بده حیف دسته سونی نیست اصلا آدم دسته سونی رو که میگیره دستش بازی شروع میشه من عاشق کنسول های سونیم و از زمان سونی 1 میخرم و حالشو میبرم

  5. ایکس باکس حتی تو خوابش هم به اندازه ps محبوب نمیشه

  6. به نظر خیلی خوب میاد فقط ای کاش قیمتش هم خوب باشه…

  7. ابعادش یکم بزرگه وگرنه عالیه