بسته الحاقی Shadowlands بازی World of Warcraft از بلیزارد

بسته الحاقی Shadowlands برای بازی World of Warcraft به تاخیر افتاد

شرکت بلیزارد (Blizzard) در صفحه رسمی بازی World of Warcraft اعلام کرد که بسته الحاقی Shadowlands تا تاریخی نامشخص به تاخیر خواهد افتاد.

بازی World of Warcraft از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین عناوین سبک استراتژیک است که همواره طرفداران بسیاری را داشته که باعث حمایت هرچه بیشتر آن توسط شرکت بلیزارد شده است. چنین حمایتی بدان معنا است که این عنوان تا به امروز چندین بسته الحاقی را دریافت کرده که هرکدام، به علاوه اضافه کردن یک فصل جذاب و داستانی جدید، قابلیت‌هایی را به بازی اضافه کرده که همیشه آن را تازه نگه داشته‌اند.

این در حالی است که امسال، بسته الحاقی Shadowlands برای این بازی در نظر گرفته شده بود و متاسفانه باید اعلام کنیم که این DLC با توجه به دورکاری و سخت‌تر شدن کارهای طراحی بازی بنا بر انتشار ویروس کرونا، به تاخیر افتاده است.

تاخیر بسته الحاقی Shadownlands در آخرین لحظه!

بسته الحاقی Shadowlands بازی World of Warcraft از بلیزارد

طبق اعلام شرکت بلیزارد در صفحه رسمی بازی World of Warcraft انتشار بسته الحاقی جدید این عنوان تا تاریخی نامشخص به تاخیر خواهد افتاد، اما این تاریخ، قطعا تا قبل از پایان سال میلادی جاری (دی/بهمن) خواهد بود. با توجه به این اعلامیه رسمی، پس شرکت بلیزارد تا پایان سال ۲۰۲۰ وقت چندانی را برای رفع باگ‌ها و طراحی بیشتر ندارد. به گفته بلیزارد، بسیاری از قسمت‌های بازی حاضر هستند، اما برخی بخش‌های آن نیاز به برنامه نویسی مجدد دارند تا از خطاها و باگ‌های احتمالی جلوگیری شود. همچنین کامنت‌های کاربران درباره برخی مشکلات در نسخه بتا این بسته الحاقی، باعث شده تا بلیزارد چنین تاخیری را در نظر بگیرد.

به هر حال اگر این خبر شما را آزرده خاطر کرده و از طرفداران درجه یک این بازی هستید، باید بدانید که نسخه بتا بسته الحاقی Shadowlands در حال حاضر از وبسایت رسمی World of Warcraft با وارد کردن اطلاعات اکانت خود قابل دریافت است. این نسخه تجربه اولیه شما از این DLC را فراهم خواهد کرد، اما باید بدانید که پیشرفت شما در آن ذخیره نشده و پس از عرضه رسمی Shadowlands همه چیز حذف خواهد شد. همچنین این بتا تنها برای برخی کاربران قابل دسترس خواهد بود و بازیکنان به صورت شانسی انتخاب خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*