دریافت وام

دریافت وام فوری خرید کالا بدون نیاز به ضامن

تکنولوژی آنقدر با زندگی انسان عجین شده است که نمی‌توان لحظه‌ای را بدون حضور آن سپری کرد. نام تکنولوژی اغلب با لوازم هوشمندی نظیر تلفن همراه، لپ‌تاپ یا کامپیوترهای شخصی گره خورده است اما به این لوازم محدود نمی‌شود. دوربین‌های عکاسی، تلسکوپ، تجهیزات و کنسول‌های بازی، ساعت‌های هوشمند، ماشین‌های اداری همه و همه بخش کوچکی از تکنولوژی هستند که افراد  به شکل روزمره  با آنها سروکار دارند. با یک نگاه گذرا به قیمت‌ها می‌توان فهمید اغلب این وسایل که به نوعی ابزار کار محسوب می‌شوند، افزایش قیمت بسیار شدیدی داشته‌اند و تهیه‌ی آنها به مبلغ قابل توجهی احتیاج دارد. از طرفی، بخشی از آنها هم که برای سرگرمی هستند، دیگر در سبد خرید علاقمندان جایی ندارند.

یکی از بهترین روش‌های خرید محصولات دیجیتال، با توجه به قیمت‌ بالای آنها، دریافت وام خرید اقساطی کالا است. اما دریافت وام نیز کار ساده‌ای نیست. افراد زیادی هستند که شرایط دریافت وام از موسسات و بانک‌ها را ندارند، به علاوه افرادی که این شرایط را دارا هستند، زمان زیادی را در پیچ و تاب کارهای اداری آن از دست می‌دهند. به همین علت دریافت وام فوری خرید کالا گزینه‌ی منطقی‌تری به نظر می‌آید. اپلیکیشن دیجی‌پی، وام خرید کالا را در سریع‌ترین زمان ممکن و با شرایط ساده در اختیار متقاضی قرار می‌دهد. برخلاف تسهیلاتی که موسسات مالی ارائه می‌دهند و تاکید فراوانی بر وجود ضامن دارند، دیجی‌پی، حضور ضامن را با دریافت چک از متقاضی جایگزین کرده است. بنابراین ضمانت وام در دیجی‌پی تنها از طریق چک صیادی به نام شخص متقاضی یا یکی از افراد درجه یک او انجام می‌شود. بنابراین افراد زیادی قادر خواهند بود که با استفاده از وام دیجی‌پی، محصولات دیجیتال خود را به صورت قسطی تهیه کنند.

از دیگر مزایای دریافت وام خرید کالا از دیجی‌پی نسبت به سایر موسسات، اپلیکیشن آن است. با نصب اپلیکیشن در گوشی هوشمند، متقاضی می‌تواند به صورت آنلاین ثبت‌نام کرده و تمامی مراحل، از آپلود مدارک ضروری گرفته تا احراز هویت و دریافت وام را به شکل غیر حضوری انجام دهد. در واقع اصلا به مراجعه‌ی حضوری شخص متقاضی احتیاجی نیست.

پس از دریافت وام از دیجی‌پی، متقاضی می‌تواند از فروشگاه دیجی‌کالا به صورت قسطی خرید کند. دیجی‌کالا با بیش از 2.5 میلیون کالا بستر بسیار مناسبی برای خرید از تمام گروه‌های کالایی به ویژه محصولات دیجیتال است. از طرفی در خرید قسطی، مزایای دیجی‌کالا نظیر ضمانت اصالت کالا و قابلیت مرجوع کردن نیز به قوت خود باقی است.

حداکثر مبلغ وام خرید کالا برای خرید قسطی 20 میلیون تومان است. اما اجباری در دریافت این مبلغ وجود ندارد. مقدار وام با توجه به درخواست متقاضی می‌تواند از بین مبالغ 5 میلیون، 10 میلیون، 15 میلیون و حداکثر 20میلیون انتخاب شود. هم‌چنین متقاضی می‌تواند از وام خود  در بازه‌های زمانی مختلف، در مدت مهلت (یک ماهه)، استفاده و سفارش‌های خود را در گروه‌های کالایی مختلف ثبت کند. مثلا اگر متقاضی 13 میلیون از مبلغ وام 15 میلیون تومانی را خرج کند، اقساط آن بر اساس مبلغ خرج کرده محاسبه می‌شود و باقی‌مانده‌ی وام تا زمان مهلت استفاده در حساب کاربری او باقی می‌ماند. اقساط وام نیز به صورت 6 ماهه، 9 ماهه و 12 ماهه با توجه به شرایط متقاضی و مبلغ، قسط بندی می‌شود.

در صورتی که مبلغ کالای دیجیتال از سقف 20 میلیون تومان بیشتر باشد، متقاضی می‌تواند اختلاف مبلغ کالا و وام را ازکارت بانکی خود پرداخت کند و باقی‌مانده‌ی مبلغ را به شکل اقساط بپردازد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دیگه دیجی کالا مث سابق نیست دوسش ندارم