بازی Crash Bandicoot 4

نقد و بررسی بازی Crash Bandicoot 4؛ ادامه‌ی داستان پس از ۲۰ سال

اکتیویژن با بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time سری به دنیای خاطره‌انگیز کرش بندیکوت زده است و در این ویدیو قصد داریم به بررسی نقاط قوت و ضعف این بازی بپردازیم.

سری Crash Bandicoot در دهه‌ی ۹۰ میلادی در انحصار سونی و استودیو ناتی داگ بود؛ استودیو سازنده بازی‌ها و سری‌های معروفی همچون The Last of Us و Uncharted.

پس از گذشت مدتی، ناتی داگ حق انحصار خود را به سایر شرکت‌ها واگذار کرد و دنباله‌های متفاوت و متعددی برای سری Crash ساخته شد که هیچ‌کدام حال و هوای سه‌گانه اصلی را نداشته و حتی سبک بازی را تغییر دادند. با این حال، در سال گذشته شایعات فراوانی درباره ساخت یک عنوان جدید در این سری شنیده می‌شد که تم‌های سه‌گانه نخست را به همراه دارد و استودیو Toys for Bob با معرفی بازی Crash Bandicoot 4 به این شایعات خاتمه داد.

این بازی اولین دنباله‌ی رسمی بر سه‌گانه اصلی Crash Bandicoot خواهد بود و سبک آن دقیقا مانند عناوین مذکور طراحی شده که با وجود قابلیت‌های جدید و نوآوری‌های خلاقانه، حس تازگی عجیبی را با وجود حفظ روح سری در آن به وجود آورده است. داستان بازی ادامه‌ای برای سه‌گانه اصلی خواهد بود و سایر عناوین ساخته شده در این سری را به کل نادیده خواهد گرفت.

اگر شما هم از جمله افرادی بودید که در زمان بچگی و یا نوجوانی خود، بازی‌های Crash Bandicoot را در کنسول پلی استیشن ۱ تجربه کرده‌اید، قطعا با دیدن این بازی شگفت‌زده خواهید شد.

نقد و بررسی بازی Crash Bandicoot 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام
    بهترین ویدیویی بود که دیدم.خواستم با رزولوشن بالاتر دانلود کردم پیدا نکردم.