سیستم مورد نیاز بازی اسکواد

سیستم مورد نیاز بازی اسکواد – Squad

بازی Squad یکی از تاکتیکی‌ترین عناوین این روزهای بازار است. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی اسکواد را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی اسکواد نسبتا متعادل است و با یک سیستم متوسط هم می‌توانید آن را اجرا کنید اما برای دستیابی به بالاترین نرخ فریم، به سیستم قدرتمندی نیازمند هستید.

بازی Squad یک اثر شوتر آنلاین چند نفره یا در واقع یک شبیه‌ساز جنگ است که مبارزات آن به صورت 50 در برابر 50 انجام می‌شود و تمرکز اصلی بر روی واقع گرایی و برقراری ارتباط است. در این بازی، همکاری تیمی حرف اول و آخر را می‌زند و باید برای پیروزی، استراتژی‌های مناسبی داشته باشید.

برای اجرای بازی در پایین‌ترین تنظیمات، به یک پردازنده چهار هسته‌ای، هشت گیگابایت رم و یک کارت گرافیک GTX 770 نیازمند هستید. از چنین سخت افزاری می‌توانید نرخ 60 فریم بر ثانیه را دریافت کنید اما در بعضی از لحظات شلوغ، ممکن است با افت فریم رو به رو شوید. اما یک سیستم ایده آل برای اجرای بازی باید یک پردازنده شش هسته‌ای، شانزده گیگابایت رم و یک کارت گرافیک GTX 1060 داشته باشد. با چنین سیستمی نرخ فریم شما بدون شک بالای 60 می‌رود و در لحظات شلوغ هم افت فریم زیادی نخواهید داشت.

سیستم مورد نیاز بازی اسکواد

حداقل سیستم مورد نیاز بازی اسکواد

– سیستم عامل: ویندوز 7 / 8 / 10 (نسخه‌های 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-2500K @ 3.30GHz / ای ام دی Ryzen 5 1600
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا Geforce GTX 770 / ای ام دی Radeon HD 7970
– حافظه ویدیویی (VRAM): چهار گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 55 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس
– نیازمند به اینترنت

سیستم مورد نیاز بازی اسکواد

سیستم پیشنهادی بازی Squad

– سیستم عامل: ویندوز 7 / 8 / 10 (نسخه‌های 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-4790K @ 4.00GHz / ای ام دی Ryzen 1600X
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا Geforce GTX 1060 / ای ام دی Radeon 570
– حافظه ویدیویی (VRAM): شش گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 55 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس
– نیازمند به اینترنت

ناگفته نماند که پردازنده‌هایی که در بالا ذکر شده است، پیشنهادی هستند و بازی با همه پردازنده‌های چهار هسته‌ای و شش هسته‌ای اجرا می‌شود. حداقل سیستم مورد نیاز بازی به آثار همچون هورایزن زیرو داون (Horizon Zero Dawn) و نسخه ریمستر مافیا ۲ نزدیک است و اگر رایانه شما توانایی اجرای این دو بازی را دارد، در بالا آوردن این اثر نیز مشکلی نخواهید داشت.

سیستم مورد نیاز بازی اسکواد

بازی Squad بیش از 20 نقشه بزرگ دارد و از مُدهای جذاب مختلفی بهره می‌برد. بر خلاف اکثر عناوین مشابه، در این بازی، تعامل با دیگر بازیکنان اهمیت ویژه‌ای دارد و باید زبان انگلیسی شما خوب باشد. شاید مدتی طول بکشد تا بتوانید استراتژی‌ها و جزئیات این بازی را یاد بگیرید اما زمانی که در آن پیشرفت کردید، متوجه می‌شوید تا چه اندازه اعتیادآور و پرکشش است. اگر بازی آرما 3 (ARMA 3) را هم تجربه کرده باشید، با این سبک آثار نظامی آشنایی دارید.

بازی اسکواد فقط بر روی رایانه‌های شخصی و پلتفرم استیم در دسترس قرار دارد.