خودرو سایپا شاهین

خودرو سایپا شاهین با این مشخصات به مشتریان تحویل داده خواهد شد

گروه خودروسازی سایپا به تازگی لیستی از امکانات رفاهی و مشخصات خودرو سایپا شاهین را اعلام کرد که این نسخه همان مدل تحویلی به مشتریان خواهد بود.

اخیرا شرکت سایپا لیستی از مشخصات و امکانات رفاهی محصول جدید خود یعنی سایپا شاهین را منتشر کرد که به تازگی مشخص شد این نسخه با چنین مشخصاتی همان مدل تحویلی به مشتریان خواهد بود که تا اواخر سال جاری به دست مشتریان خواهد رسید. قیمت تمام شده محصول جدید سایپا در مدل دنده‌ای برای مشتریان حدود 160 تا 200 میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود.

لیست مشخصات خودرو سایپا شاهین

نوع موتورM15 Turbo charger
حجم موتور1503 سی‌سی
حداکثر قدرت110 اسب بخار
حداکثر گشتاور165 نیوتن‌متر
نوع گیربکس5 سرعت دستی
استاندارد آلایندگییورو 5
مصرف سوخت
ظرفیت باک47 لیتر
سیستم تعلیق
سیستم تعلیق جلومک فرسون
سیستم تعلیق عقبTorsion beam
فرمان
نوع فرمانهیدرولیک
سیستم ترمز
ترمز جلوخنک شونده دیسکی
ترمز عقبدیسکی
ترمز دستیدستی

امکانات رفاهی سایپا شاهین

از امکانات رفاهی سایپا شاهین می‌توان به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، مجهز به سیستم‌های BAS، ABS، EBD، سیستم پایش فشار باد تایرها، هشدار دهنده موانع دنده عقب (سنسور پارک خودرو)، سانروف، نشانگر دمای بیرون، چراغ روشنایی در روز (Day Light)، چراغ مه شکن جلو و عقب، نشانگر تعویض دنده، چراغ‌های اتوماتیک (Auto Light)، دوربین دید عقب، فرمان برقی، مالتی‌مدیا 7 اینچی، سیستم ضد سرقت (‌Immobilizer)، آینه برقی تاشونده با گرمکن، رینگ آلومینیومی 15 اینچی، ورود و خروج بدون سوییچ، کلیدهای سیستم پخش صوتی و روی فرمان، استارت دکمه‌ای، چراغ هدایت تا در منزل، تهویه مطبوع اتوماتیک و نگهدارنده قفل کودک (iso-fix) اشاره کرد.