ناچ صفحه نمایش آیفون ۱۳

آیفون 12 را فراموش کنید؛ ناچ صفحه نمایش آیفون ۱۳ کوچکتر خواهد شد!

ناچ جنجالی آیفون X در آیفون 11 هم حفظ شد و حتی انتظار وجود آن در آیفون 12 می‌رود. ولی ظاهرا ناچ صفحه نمایش آیفون ۱۳ – iPhone 13 کوچکتر خواهد بود.

آیس یونیورس (Ice Universe) که به افشاگری درباره محصولات معرفی نشده‌ی سامسونگ معروف است؛ این‌بار قدم به دنیای اپل گذاشت. او در ادعایی جالب گفت که این کمپانی از یک ناچ بازطراحی شده در گوشی های سال 2021 خود استفاده خواهد کرد. البته طول ناچ صفحه نمایش آیفون ۱۳ بدون تغییر باقی می‌ماند و فضای اضافه‌ای در دو طرف آن به وجود نمی‌آید. در عوض، از ارتفاعش کاسته می‌شود. این کوتاه‌تر شدن، می‌تواند عمق ناچ را نصف کند.

ناچ صفحه نمایش آیفون ۱۳

اما اپل چگونه می‌خواهد به این ناچ کوچک شده برسد؟ یکی از راه‌های محتمل، انتقال اسپیکر به لبه‌های گوشی و کوچک‌تر کردن سنسورهای Face ID است.

البته کمپانی تحت هدایت تیم کوک، روی فیس آی‌دی درون صفحه‌ای نیز کار می‌کند؛ اما هنوز خیلی تا رسیدن به محصول نهایی فاصله دارد. بنابراین یک ناچ کوچک‌تر می‌تواند سرآغازی برای دست‌یابی به آن باشد.

این را هم باید در نظر داشته باشیم که چنین ادعایی به معنای تضمین وجود ناچ کوچک‌تر در iPhone 13 نیست؛ چون همین گمانه‌زنی‌ها درباره آیفون 11 و 12 هم مطرح شده بود. سال گذشته که این انتظار برآورده نشد. بنابر گزارش‌های اخیر، برای خانواده  آیفون 12 هم نباید چنین انتظاری داشته باشیم؛ گوشی هایی که در تاریخ 22 مهر معرفی می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من با ناچ مشکلی ندارم فقط یه کم کوچکتر بشه دیگه عالیه 🙂