طراحی وان پلاس 8 تی 5G

طراحی وان پلاس 8 تی 5G در یک ویدیوی رسمی تایید شد

کمتر از یک هفته مانده به رونمایی، طراحی وان پلاس 8 تی فایو جی – OnePlus 8T 5G در یک ویدیوی رسمی به نمایش درآمد.

در این کلیپ، رنگ Aquamarine Green یا سبز مایل به آبی دستگاه را می‌بینیم. معمولا وان پلاس به رنگ مات علاقه نشان می‌دهد؛ ولی این‌یکی حالت براق دارد. به ادعای کمپانی چینی، در طراحی وان پلاس 8 تی 5G از خاصیت بازتاب نامنظم بهره‌گیری شده است؛ فرمی از انکسار نور که با پراکنش نور به جهات مختلف، باعث ایجاد سطحی براق می‌شود و لکه‌های اثر انگشت را به حداقل می‌رساند.

علاوه بر رنگ جدید، ماژول دوربین متفاوتی را نیز شاهد هستیم. وان پلاس 8 یک ماژول باریک و عمودی در مرکز پنل عقب داشت؛ اما در طراحی وان پلاس 8T یک برآمدگی بزرگ‌تر و مستطیل شکل خودنمایی می‌کند.

این ویدیو، موید وجود دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیری اپتیکال است. هنوز جزئیات تایید شده‌ای از سایر مشخصات اپتیک گوشی وجود ندارد؛ ولی می‌توانیم انتظار یک دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی را داشته باشیم. فلاش LED و سیستم فوکوس خودکار لیزری را هم نباید فراموش کنیم. درباره دوربین سلفی نیز شایعات از رزولوشن 32 مگاپیکسل حکایت دارند.

احتمالا پرچمدار جدید وان پلاس به تراشه اسنپدراگون 865 پلاس مجهز خواهد شد؛ البته شاید تفاوت چندانی در عملکرد آن نسبت به وان پلاس 8 که از اسنپدراگون 865 قدرت می‌گیرد، احساس نشود. همچنین برای نسخه پایه، 8 گیگ رم و 128 گیک حافظه داخلی را پیش‌بینی می‌کنیم. وجود نسخه‌های گران‌تری با حافظه بیشتر هم دور از ذهن نیست.

طراحی وان پلاس 8 تی 5G

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*