سونی اکسپریا 5 مارک 2

بررسی ویدیویی گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2؛ پرچمدار بهینه‌سازی شده سونی

در بررسی ویدیویی گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2 – Sony Xperia 5 Mark 2 ، مشخصات فنی، امکانات، دوربین و قابلیت های پرچم دار جدید سونی را زیر ذره بین گجت نیوز برده‌ایم.

هنگام عرضه گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 2، یکی از بزرگ‌ترین معایب آن برای جذب مشتری، قیمت بالا بود. چیزی که با وجود ارائه ویژگی‌های جالبی مانند کیفیت صفحه 4K، باز هم نتوانست که نظر کاربران زیادی را جلب کند.

با این وجود پس از گذشت حدود یک سال، حال گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2 از راه رسیده تا ویژگی‌های جذابی را با وجود قیمت پایین‌تر از پرچمدار قبلی به کاربران ارائه کند، اما این قیمت پایین‌تر، قطعا به معنای از دست رفتن برخی قابلیت‌ها خواهد بود.

برای مثال، کیفیت صفحه 4K در Sony Xperia 5 Mark 2 غایب بوده و به جای آن، نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ فریم اضافه شده است. همچنین از نظر سایز، اکسپریا 5 مارک 2 از اکسپریا 1 کمی کوچک‌تر بوده و نمایشگری 6.1 اینچی را برای استفاده در دسترس کاربران قرار می‌دهد. با این حال، اگر برای کیفیت دوربین گوشی اهمیت زیادی قائل هستید، اکسپریا 5 مارک 2 با ویژگی‌هایی نظیر فیلم‌برداری در کیفیت 4K و گرفتن عکس‌های اولترا واید با حفظ جزئیات، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

البته نقطه قوت اکسپریا 5 مارک 2 تنها داشتن دوربین‌هایی با کیفیت بالا نیست. برای دیدن تمامی قابلیت‌های آن بهتر است که ویدئو زیر را درباره نقد و بررسی این گوشی تماشا کنید.

نقد و بررسی سونی اکسپریا 5 مارک 2