کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 سونی

10 بازی نسل هشتمی که در کنسول پلی استیشن 5 قابل اجرا نخواهند بود

در یک لیست جدید، سونی نام ۱۰ بازی نسل هشتمی از پلی استیشن 4 را که در کنسول پلی استیشن 5 قابل اجرا نخواهند بود اعلام و شفاف‌سازی کرد.

در حالی که این روزها مایکروسافت درباره اجرای بسیاری از عناوین قدیمی، حتی از کنسول ایکس باکس 360 حرف می‌زند، سونی برنامه دیگری را برای کنسول نسل نهمی خود در نظر گرفته است.

اگر اخبار بازی‌های ویدئویی را دنبال کرده باشید، قطعا در جریان هستید که به گفته جیم رایان، مدیر پلی استیشن، حدود ۹۹ درصد از بازی‌‌های پلی استیشن 4 در کنسول جدید این شرکت قابل اجرا خواهند بود، اما تکلیف آن ۱ درصد چه خواهد شد؟ به همین منظور، اخیرا سونی لیست جدیدی را منتشر کرده که در آن، ۱۰ بازی نسل هشتمی که در پلی استیشن 5 قابل اجرا نخواهند بود را منتشر کرده است.

بازی‌هایی که در کنسول پلی استیشن 5 قابل اجرا نخواهند بود

کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 سونی

این لیست عبارت است از:

DWVR
Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One
TT Isle of Man – Ride on the Edge 2
Just Deal With It!
Shadow Complex Remastered
Robinson: The Journey
We Sing
Hitman Go: Definitive Edition
Shadwen
Joe’s Diner

همچنین همراه با این لیست، شرکت سونی اعلام کرد که تمامی عناوین قدیمی قابل بازی در پلی استیشن 5، از ویژگی Game Boost بهره خواهند برد که آن‌ها را در نرخ فریم بالاتری نسب به پلی استیشن 4 اجرا خواهد کرد. به علاوه، افراد می‌توانند تمامی بازی‌های قدیمی خود در کنسول پلی استیشن 4 را با استفاده از وای فای برای دستگاه جدید بفرستند، یا اینکه آن‌ها را با وارد شدن به اکانت خود دانلود کنند.

در آخر نیز لازم به ذکر است که در انتهای این لیست، خبر داده شد که کنترلر دوال شاک 4 (که برای بازی در پلی استیشن 4 استفاده می‌شد)، در کنسول پلی استیشن 5 هم قابل استفاده خواهد بود. به گفته این شرکت، اگر قصد تجربه بازی‌های قدیمی خود را در کنسول جدید دارید، بهتر است از همان کنترلر قدیمی دوال شاک 4 استفاده کنید؛ چراکه هماهنگی آن با چنین بازی‌هایی بیشتر از دوال سنس خواهد بود.

به هر حال بالاخره معلوم شد که چه بازی‌هایی در کنسول نسل آینده سونی قابل اجرا نیستند و ظاهرا از عناوین مهم، هیچ‌کدام در این لیست ذکر نشده‌اند. در نتیجه بازی‌های مهیج و جذابی مانند God of War و Uncharted 4 در پلی استیشن 5 با نرخ فریم بسیار بالاتری قابل تجربه خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*