نیسان روگ 2021

نیسان روگ 2021 یک خودروی فوق‌العاده راحت برای سرنشینان خواهد بود

نیسان روگ 2021 – Nissan Rogue خودروی لوکسی است که نوید راحتی و آسوده خاطر بودن در رانندگی و سفر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

به تازگی شرکت نیسان از جدیدترین خودروی خود رونمایی کرد. جایی که ما شاهد رونمایی از نسل سوم سری ماشین‌های روگ این شرکت بودیم. این خودرو به گونه‌ای طراحی شده تا تمامی سرنشینان آن در راحتی مطلق قرار بگیرند. این راحتی به شکلی است که برای هر سرنشین کلیدهای هوشمندی در نظر گرفته شده که می‌توانند از آن‌ها برای راحتی بیشتر خود استفاده نمایند. این خودرو بصورت هوشمندی قادر است آب و هوای محیط داخلی خودرو را کنترل نماید.

نیسان روگ 2021

ویژگی‌های قابل توجه خودروی نیسان روگ 2021

طراحی ظاهری زیبا و چشم‌نواز این خودرو به خوبی به چشم می‌آید. امکانات به خوبی در این خودرو گنجانده شده است. طوری که شما چه در نقش راننده یا سرنشین میتوانید از سفر خود به خوبی لذت ببرید. این خودرو قرار است در نسخه‌های مختلفی روانه بازار گردد. آنچه که میان تمامی نسخه‌ها یکسان خواهد بود، موتور 2.5 لیتری و چهار سیلندری خواهد بود. این ماشین همچنین از سیستم کنترل حرکت بهره می‌برد. قابلیتی که به کمک آن، رانندگی برای راننده ماشین آسان‌تر خواهد شد.

همچنین این خودرو قادر است تا محدوده‌ی سرعت خودرو را به خوبی تنظیم نماید. به گونه‌ای که مثلا زمانی که شما در یک آزادراه قرار دارید محدوده سرعت خودروی شما با توجه به محل قرار گیری شما تعیین خواهد شد. این دست از قابلیت‌ها بصورت کاملا کارآمدی به شما در رانندگی کمک خواهند کرد.

بهره‌مندی از سه صفحه نمایش دیجیتال و هوشمند در جلوی این ماشین که ویژگی‌های منحصر به فردی را داراست، از دیگر مشخصات قابل توجه این خودرو به حساب می‌آید. یکی از این سه صفحه نمایش مربوط به مصرف سنج خودرو است که به خوبی راننده را از میزان مصرف خودرو آگاه خواهد ساخت. وجود قابلیت شارژ بی‌سیم انواع گوشی‌های همراه هوشمند از دیگر امکانات این خودرو است.

قیمت نسخه پایه خودرو نیسان روگ 2021 از 25000 دلار شروع خواهد شد. این در حالی است که نسخه‌ای با قیمت 36000 دلاری نیز در میان نسخه‌های مختلف این خودرو به چشم می‌خورد.