گوشی گلکسی S21 اولترا

گوشی گلکسی S21 اولترا با ۵ دوربین و شارژر سریع‌تر عرضه می‌شود

اگر به گوشی‌های پرچمدار سامسونگ علاقه‌مندید٬ جزئیات جدیدی در ارتباط با گوشی گلکسی S21 اولترا این کمپانی به بیرون درز کرده که جذاب به نظر می‌رسد.

در سه ماهه نخست سال آینده میلادی٬ سامسونگ از نسل جدید گوشی‌های سری Galaxy S خود رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود این خانواده شامل سه عضو به نام‌های گلکسی اس ۲۱ ٬ اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ اولترا باشد.

از سال آینده دیگر گوشی‌های سری Galaxy Note و Galaxy S بالارده‌ترین اسمارت فون‌های کمپانی سامسونگ نخواهند بود. اکنون گوشی‌های منعطف سری Galaxy Z گوی سبقت را از آن‌ها ربوده است. بنابراین نباید انتظار تغییراتی انقلابی در گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۱ را داشته باشید.

اطلاعات گلکسی S21 اولترا

با توجه به منطقه‌ای که در آن سکونت دارید٬ گوشی‌های این خانواده مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ یا اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه خواهند شد. گوشی گلکسی S21 اولترا از یک نمایشگر اولد با رزولوشن 2K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی (شاید هم ۱۴۴ هرتز) بهره‌مند خواهد بود. دوربین پشتی این گوشی شامل ۵ حسگر می‌شود که حسگر اصلی آن ISOCell Bright HM2 با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل است. این حسگر وعده‌ی فیلمبرداری با رزولوشن 8K در نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را می‌دهد. یک لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز آن را همراهی می‌کند.

ظرفیت باتری این دیوایس ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. سامسونگ قصد دارد سرعت شارژ آن را افزایش بخشیده و تا ۶۵ وات ارتقاء دهد. این دیوایس همچنین از شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند. و اگر شایعات درست باشد٬ در داخل جعبه‌ی آن یک قلم هوشمند نیز حضور خواهد دشت.

رشد خارق‌العاده سامسونگ در سه ماهه سوم ۲۰۲۰

سامسونگ رشد بسیار خوبی را طی چند ماه گذشته تجربه کرده است. نه تنها همه‌گیری کروناویروس باعث عقب افتادن این شرکت کره‌ای نشده٬ بلکه در مسیر رسیدن به موفقیت‌ها٬ به این کمپانی کمک نیز کرده است. این شرکت برای سه ماهه سوم سال جاری میلادی سودآوری ۱۰.۶ میلیارد دلاری را پیش‌بینی کرده است که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته رشد ۵۸ درصدی داشته است. سامسونگ همچنین گزارش داده که درآمد این شرکت نیز ۵ درصد افزایش پیدا کرده و به ۵۷ میلیارد دلار رسیده است.

سامسونگ به طور دقیق مشخص نکرده که چه چیزی باعث به دست آمدن چنین نتایجی شده است٬ اما به احتمال زیاد این رشد حاصل تقاضای زیاد برای محصولات این کمپانی در طول این مدت بوده است. همانطور که می‌دانید٬ بسیاری از مردم مجبور بودند از خانه به کارهای خود رسیدگی کنند و اغلب به به‌روز کردن دستگاه خود نیاز داشته‌اند.

سامسونگ بیش از هر شرکت دیگری گوشی هوشمند و تلویزیون فروخته است. اما فقط این محصولات تجاری خرده‌فروشی غول کره‌ای نیستند که عملکرد عالی دارند. سامسونگ در فروش چیپست‌های حافظه به سازندگان دیگر در سراسر جهان نیز بسیار موفق بوده است. طی ماه‌های اخیر٬ کارخانه‌ی چیپست‌سازی سامسونگ از سوی مراکز داده‌ها تقویت شده است. سودآوری این بخش شرکت کره‌ای در سه ماهه دوم سال با رسیدن به ۱۸.۲ تریلیون دلار٬ رشد ۱۳ درصدی را تجربه کرده است.