سامسونگ گلکسی اس 21 با قلم استایلوس

رندرهایی از سامسونگ گلکسی اس 21 با قلم استایلوس منتشر شد

به تازگی تصاویر رندر شده از گوشی گلکسی اس 21 با قلم استایلوس – Samsung Galaxy S21 منتشر شده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

طبق معمول پس از معرفی یک پرچمدار سامسونگ، سریعا اخبار و جزئیات مربوط به پرچمدار بعدی آن شروع به ظهور در اینترنت کرده و این روند حتی تا ساعاتی پیش از معرفی رسمی آن‌ها نیز ادامه دارد. این بار نیز پس از معرفی سامسونگ گلکسی نوت 20، رندرهایی از سامسونگ گلکسی اس 21 با قلم استایلوس منتشر شد تا توجهات را به خود جذب کند.

گلکسی اس 21 با قلم استایلوس

خانواده سامسونگ گلکسی اس 21 – Samsung Galaxy S21 در آینده‌ای نه چندن دور به عنوان جانشین خانواده گلکسی اس 20 معرفی و وارد بازار می‌شوند. با توجه به تصاویر رندر شده از این گوشی، شاهد تفاوت ظاهری خاصی نیستیم؛ جلوی گوشی مشابه اس 20 و پشت آن نیز شبیه نوت 20 است.

اما یک تفاوت به شدت قابل توجه بین نوت 20 و 21،‌ حضور قلم استایلوس در نسخه آتی است. شایعات مصرانه تاکید دارند که اس 21 نسل جدیدی از خانواده نوت نیست، بلکه از همان خانواده اس بوده اما دست کم در یک مدل خود به قلم استایلوس مجهز است. این اولین باری است که سامسونگ قلم را از خانواده نوت قرض گرفت و به خانواده S می‌دهد.

گلکسی اس 21 با قلم استایلوس

همانطور که در ابتدا گفت شد، کمی پس از معرفی سامسونگ گلکسی نوت 20 سخنانی از پرچمدار 2021 سامسونگ که اوایل سال میلادی جاری معرفی می‌شود به میان آمد و اطلاعات مختلفی از آن همچون ظرفیت باتری آن‌ها در دو مدل اس 20 و اس 20 پلاس توسط رگولاتوری 3C چین فاش شد.

از اطلاعات مشخص شد ظرفیت باتری در مدل SM-G991 (اس 21) برابر با 3880 و در مدل SM-G996 (اس 21 پلاس) برابر با 4660 میلی آمپر ساعت است. هر دو باتری به سفارش سامسونگ توسط ALT تولید و ظرفیت عملی بیشتری دارند.

برای مقایسه بد نیست بدانید گلکسی اس 20 پلاس یک باتری با ظرفیت اسمی 4370 و ظرفیت عملی 4500 میلی‌ آمپر دارد. از این رو تخمین زده می‌شود ظرفیت عملی باتری اس 21 پلاس نیز حدود 4800 میلی‌ آمپر ساعت باشد. ظرفیت باتری اس 21 نیز مشابه اس 20 بوده و هر دو ظرفیت عملی 4000 میلی آمپر ساعت دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طراحی تکراری و از لحاظ ظاهری تغییری نکرده
    سامسونگ باید سوراخ سلفی سمت چپ یا راست بذاره قشنگتر و جذاب تر میشد
    در کل این طراحی مناسب پرچمدار نیست و جذاب نیست