پلی استیشن 5

کالبد شکافی پلی استیشن ۵ ؛ در دل کنسول بازی PS5 سونی چه می‌گذرد؟

در کالبد شکافی پلی استیشن ۵ نگاهی داریم به درون کنسول بازی PS5 سونی تا بببینم سخت افزار داخلی آن چیست و از چه مشخصات فنی بهره می‌برد.

از زمان معرفی کنسول نسل نهمی سونی، ظاهر بزرگ و متفاوت آن تبدیل به یکی از موضوعات مورد بحث توسط بازیکنان شده است. اگر پیش از معرفی این کنسول، تصاویر ساخته طرفداران را درباره آن دیده باشید، قطعا متوجه شده‌اید که طراحی حاضر پلی استیشن 5 به هیچ وجه در فکر هیچ‌یک از افراد نبوده است.

با این وجود، چه چیزی باعث شده تا سونی از این طرح برای کنسول جدید خود استفاده کند؟ چند روز پیش، همین سوال باعث شد تا سونی در یک ویدئو رسمی، کالبد شکافی کاملی از قطعات تشکیل دهنده PS5 را منتشر کند که به ویژگی‌های فیزیکی آن اشاره می‌کند.

البته باید خاطرنشان کرد که در حال حاضر ساخت یک دستگاه با قدرت اجرای بازی‌های پیشرفته در نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و در کیفیت 4K قطعا سایز بزرگی را هم خواهد داشت؛ چراکه قطعاتی مانند کارت گرافیک و پردازنده پیشرفته و به‌روز، فضای بیشتری را اشغال خواهند کرد.

گرچه ممکن است که با پیشرفت تکنولوژی در سال‌های آینده، شاهد عرضه یک نسخه کوچک‌تر از این کنسول تحت عنوان PS5 Slim هم باشیم.

کالبد شکافی کنسول پلی استیشن 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. شاهکار مهندسی شده واقعا بی‌نظیره منتظریم تا رکورد فروش رو بزنه.

  2. بنظرم ایکس باکس بهتره

  3. وای خدا چقدر پلی استیشن های امروز پیشرفتن زمان ما اینجوری نبود

  4. اینکارو نکننن