رندرهای اوپو فایند ایکس 3 پرو

رندرهای اوپو فایند ایکس 3 پرو به بیرون درز کرد

رندرهای اوپو فایند ایکس 3 پرو – OPPO Find X3 Pro از وجود صفحه نمایش آبشاری و دوربین زیر نمایشگر در این گوشی هوشمند خبر می‌دهند.

برای OPPO سری Find X از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا این کمپانی همواره بهترین فناوری‌ها را در وهله نخست، وارد همین گوشی‌ها می‌کند. مدل‌های فعلی این سری، اوپو فایند X2 و ایکس 2 پرو هستند که با تاخیر زیادی از نسل اول وارد بازار شدند؛ اما کمپانی چینی نمی‌خواهد در معرفی نسل سوم، چنین فاصله‌ای بیفتد. آن‌طور که رندرهای اوپو فایند ایکس 3 پرو نشان می‌دهند، ظاهرا تغییرات زیادی هم در راه است.

در جلوی دستگاه، یک نمایشگر آبشاری بزرگ با حداکثر خمیدگی را می‌بینیم. در واقع صفحه نمایش چنان انحنایی دارد که از طرفین، تا لبه‌های گوشی امتداد می‌یابد. خبری از دکمه‌های سنتی پاور و تنظیم صدا هم نیست. همچنین اثری از دوربین سلفی دیده نمی‌شود که یعنی با یک دوربین زیر نمایشگر روبه‌رو هستیم. فریم‌های بالا و پایین هم به نظر باریک‌تر شده‌اند.

رندرهای اوپو فایند ایکس 3 پرو

در پشت، یک مجموعه دوربین سه‌گانه را می‌بینیم که مشابه سری Find X2 است. به طور خاص، اوپو فایند ایکس 2 پرو به لطف لنز سفارشی و بهینه‌سازی نرم افزاری، کیفیت عکاسی بالایی داشت؛ بنابراین از جانشین آن هم چنین انتظاری می‌رود.

البته می‌دانیم که این فقط یک رندر است، نه تصویر واقعی اوپو فایند X3 پرو؛ اما نباید سیگنال‌هایی را که درباره ویژگی‌های گوشی می‌دهد، دست کم بگیریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*