پردازنده گوشی شیائومی ردمی نوت 10 - Redmi Note 10

پردازنده گوشی شیائومی ردمی نوت 10 اسنپدراگون 750G خواهد بود

طبق شایعات، پردازنده گوشی شیائومی ردمی نوت 10 – Redmi Note 10 از نوع اسنپدراگون 750G و همچنین دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

اخیرا شایعات فراوانی درباره گوشی جدید شرکت شیائومی، به نام ردمی نوت 10 منتشر شده‌اند که هرکدام اطلاعات تازه‌ای درباره طراحی، و همچنین نمایشگر آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ با این وجود، امروز به سراغ یکی از اطلاعاتی خواهیم رفت که بیشتر به مشخصات فنی گوشی اشاره دارد.

دوربین و پردازنده شیائومی ردمی نوت 10

پردازنده گوشی شیائومی ردمی نوت 10 - Redmi Note 10

به گفته یکی از منابع مورد اعتماد، که پیش‌تر نیز درباره گوشی‌های شیائومی اطلاعات فراوانی را لو داده بود، ظاهرا ردمی نوت 10 همراه با پردازنده اسنپدراگون 750G عرضه خواهد شد. گرچه این گوشی در دو یا سه مدل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و این پردازنده، برای قوی‌ترین آن‌ها خواهد بود.

همچنین اشاره شده که این گوشی‌ها، بنا بر مدل مربوطه، دوربین‌هایی ۱۰۸ و یا ۴۸ مگاپیکسلی خواهند داشت. به علاوه، باتری هر دو مدل 4800 میلی‌آمپر ظرفیت دارد که با یک شارژر ۳۳ واتی قابل شارژ خواهند بود. همینطور لازم به ذکر است که برای مدل ارزان‌تر این گوشی، جدای از دوربین ضعیف‌تر، پردازنده دایمنسیتی 720 از مدیاتک (MediaTek) در نظر گرفته شده که اخیرا همکاری خوبی را با شرکت شیائومی در پیش گرفته است.

درباره نمایشگر این گوشی هم اطلاعات متفاوتی وجود دارد؛ به گفته برخی کاربران، قرار است که نمایشگر گوشی‌های سری ردمی از ال سی دی به اولد (OLED) تغییر پیدا کنند. همچنین گفته می‌شود که ردمی نوت 10، اولین گوشی در سری ردمی خواهد بود که از فناوری 5G و قابلیت اتصال به اینترنت نسل 5 پشتیبانی خواهد کرد؛ گرچه اگر وجود پردازنده اسپدراگون 750G در این گوشی واقعیت داشته باشد، قطعا فناوری 5G در Redmi Note 10 قابل دسترس خواهد بود.

به هر حال، به‌نظر می‌رسد که این گوشی شباهت‌‌های بسیاری را با شیائومی می 10 لایت دارد که با وجود دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، راه آن را ادامه خواهد داد. البته درباره قیمت دقیق و تاریخ عرضه Redmi Note 10 هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست و انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده، به صورت رسمی توسط شرکت شیائومی اعلام شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*