طراحی هواوی میت ایکس 2

طراحی هواوی میت ایکس 2 را در این رندر ویدیویی تماشا کنید

گوشی های سری میت 40 هواوی روز اول آبان معرفی می‌شوند و امید می‌رود Huawei Mate X2 هم آن‌ها را همراهی کند. این رندر سه‌بعدی، ما را با طراحی هواوی میت ایکس 2 آشنا می‌کند.

گوشی منعطف هواوی در این ویدیوی کانسپت با رنگ نقره‌ای به نمایش درآمده است. مانند آنچه که اخیرا در یک پتنت دیده بودیم، اینجا هم طراحی هواوی میت ایکس 2 مبتنی بر تاشدن به داخل است. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در لبه‌های کناری دستگاه قابل مشاهده‌اند؛ درگاه USB-C و گریل اسپیکر نیز در لبه‌های پایینی دیده می‌شوند.

لولای عمودی این گوشی منعطف خیلی شبیه به گلکسی زد فولد 2 است؛ با همان مکانیسم تاشو رو به داخل. ماژول دوربین عقب هم بی‌شباهت به آن نیست؛ با این تفاوت که نه سه‌گانه، بلکه چهارگانه است. درون حفره‌ی کپسولی شکل نمایشگر کاور نیز یک دوربین وجود دارد.

همچنین در حالت تا شده می‌بینیم آن نیمه‌ای که از ماژول چهارگانه دوربین میزبانی می‌کند، ضخیم‌تر است و نیمه‌ی دیگر، ضخامت کمتری دارد. اگر این طراحی نهایی باشد، احتمالا ضخیم‌تر بودن یک سمت دیوایس به دلیل گنجاندن باتری است.

مشخصات احتمالی هواوی میت X2

انتظار می‌رود سایز نمایشگر اصلی این گوشی، 8.03 اینچ باشد؛ با وضوح 2480 در 2220 پیکسل و نرخ ریفرش 120 هرتز. البته ظاهرا Mate X2 همان پلی‌ایمید شفاف (CPI) را حفظ می‌کند و برخلاف محصول سامسونگ، فاقد گلس فوق نازک (UTG) خواهد بود.

برای مشخصات اپتیک دستگاه، وجود دو دوربین 40 مگاپیکسلی پیش‌بینی می‌شود که یکی از آن‌ها باید مجهز به لنز فوق عریض باشد. از قابلیت‌های احتمالی، باید به لرزشگیر اپتیکال تصویر و زوم اپتیکال 3 برابر اشاره کنیم.

وجود چیپ کایرین 9000 هم در این گوشی منعطف دور از ذهن نیست؛ همان تراشه‌ای که قدرت‌بخش گوشی های سری هواوی میت 40 خواهد بود. همچنین یک تاییدیه Wi-Fi از وجود چیپ Hi1105 برای پشتیبانی از وای-فای 6 خبر داده است. می‌توانیم انتظار سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 11 را هم داشته باشیم.

طراحی احتمالی هواوی میت ایکس 2