اسنپ جوابه

معاون بازاریابی گروه اسنپ جزئیات کمپین تبلیغاتی اسنپ جوابه را شرح داد

معاون بازاریابی گروه اسنپ با شرح جزئیات کمپین تبلیغاتی اسنپ جوابه اعلام کرد سرویس‌های سوپر اپ اسنپ بر اساس نیاز بازار انتخاب و ارائه می‌شوند.

امروزه در گوشه و کنار شهر شاهد تبلیغات زیادی هستیم که هر کدام با ایده‌های مختلف به دنبال جذب مشتری و مخاطب هستند، اما در این بین آن دسته از تبلیغاتی موفق خواهند بود که بتوانند به سرعت نظر بیننده را به خود جلب کرده در مدت کوتاه بیشترین اثر را روی آنها بگذارند. مدتی است که کمپین جدید مجموعه اسنپ با هدف معرفی خدمات متنوع این سوپر اپلیکیشن تحت عنوان کمپین اسنپ جوابه در حال برگزاری است. از این رو در ادامه قصد داریم طی گفتگو با میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ به جزئیات این کمپین بزرگ آشنا شویم.

آشنایی با جزئیات و اهداف کمپین اسنپ جوابه

میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ در پاسخ به این سوال که چرا اسنپ همیشه جوابه؟ عنوان کرد اپلیکیشن اسنپ امروزه فقط یک اپلیکیشن ارائه دهنده خدمت تاکسی اینترنتی نیست؛ در واقع این شرکت از طریق شعار تبلیغاتی جدید خود قصد دارد سبد متنوعی از خدمات و سرویس‌ها را به کاربران خود معرفی کند تا بتوانند به کمک آنها نیازشان را برطرف سازند. کمپین تبلیغاتی جدید اسنپ با شعار اسنپ جوابه که در سراسر ایران برگزار شده ایفاگر نقش ارتباطی میان خدمات مختلف اسنپ و کاربرانش است.

اسنپ جوابه

میثم ملاشریفی در شرح هدف اصلی کمپین اسنپ جوابه عنوان کرد هم‌اکنون سبد محصولات ما از آنچه که مردم تصور می‌کنند فراتر رفته و ما در تیم بازاریابی اسنپ قصد داریم به مخاطبان خود بگوییم اسنپ یک سوپر اپلیکیشن با سرویس‌های متنوع محسوب می‌شود و می‌تواند به خوبی به بسیاری از نیازهای روزمره کاربران پاسخ دهد.

ملاشریفی در ادامه بیان کرد ایده سوپر اپلیکیشن در جهان دارای سابقه زیادی بوده و در حال حاضر آن را به عنوان یک راهکار بهینه می‌شناسند. وی افزود ایران با دیجیتالیزه شدن فاصله دارد و در این بین سوپر اپلیکیشن‌ها می‌توانند راهکاری مناسبی برای دسترسی مردم به زندگی دیجیتال باشند. خوشبختانه در ایران زیرساخت‌های ضروری برای توسعه این اپلیکیشن وجود داشت و اسنپ به واسطه دانش فنی و مدیریت خود موفق شد از بستر یکپارچه برای ارائه خدمات مختلف بهره ببرد. ملاشریفی تاکید کرد در کمپین اسنپ جوابه ما به دنبال این هستیم تا به افراد بگوییم دیگر برای خرید بلیط هواپیما یا صحبت با پزشک مشاور نیازی به خروج از خانه نیست. اکنون با چند کلیک ساده می‌توان نیازهای روزمره را با صرف کمترین هزینه رفع کرد.

معاون بازاریابی گروه اسنپ در ادامه با اشاره به این که عامل اصلی در کاهش هزینه‌ها همان ساده‌سازی فرایندها است، گفت:

دنیای تکنولوژی کارها را ساده و در وقت افراد صرفه‌جویی می‌کند. این آسانی و سرعت باعث می‌شود که مثلا برای گرفتن یک مشاوره پزشکی مجبور نباشید هزینه حمل‌ونقل بدهید و پزشکتان هم از اجاره مطب بی‌نیاز می‌شود. به پشتوانه بهینه‌سازی همین فرایندهاست که می‌توانیم کاهش هزینه‌ها و ارائه قیمت مناسب را داشته باشیم.

چشم‌انداز سوپر اپ اسنپ چیست؟

در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد تا هر کسب‌وکاری به این اپلیکیشن ورود پیدا کند یا اینکه گستردگی خدمات آن دارای الگوی منظمی است، میثم ملاشریفی بیان کرد اصلی‌ترین عامل برای اضافه شدن یک خدمت به سوپر اپلیکیشن اسنپ در واقع نیاز بازار است. وی افزود در اسنپ یک تیم حرفه‌ای وجود دارد که مسئولیت آن انجام تحقیقات بازار بوده و نیاز مشتری را مورد سنجش و تحلیل قرار می‌دهند.

ملاشریفی در ادامه اظهار کرد این شرکت پیش از آن که هر سرویس جدیدی را اضافه کند، قبل از در نظر گرفتن منابع کسب و کار به خواست مشتری توجه می‌کند. وی عنوان کرد:

اطمینان داشته باشید که هر جا نفع مشتری برای شما اولویت باشد کسب‌وکارتان هم رونق می‌گیرد. مثال این موضوع اضافه کردن سرویس دکتر در اوج شیوع بیماری کرونا در ایران بود. با اضافه شدن هر سرویس به مجموعه اسنپ، ماموریت ما تازه شروع می‌شود و با همه توان تلاش می‌کنیم که آن را تا حد امکان با نیاز مشتری همسو کنیم و به این ترتیب زمینه رشد کسب‌وکاری که روزی کوچک بود هم فراهم می‌شود.

اپلیکیشن کمتر، زندگی بهتر

ملاشریفی در پاسخ به این پرسش که آیا تنوع خدمات اسنپ رضایت مشتری را تحت‌الشعاع قرار نخواهد داد، بیان کرد اتفاقا تنوع خدمات باعث خواهد شد تا رضایتمندی مشتریان افزایش پیدا کند. وی افزود هم‌اکنون تیم اسنپ از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و قادر است از آن برای رشد و بهبود خدمت‌رسانی کسب‌وکارهای کوچک‌تر استفاده کند تا علاوه بر افزایش رضایت مشتریان، نیازهای کاربران وفادار و سابق خود را برطرف سازد.

معاون بازاریابی گروه اسنپ در تشریح تاثیر ادغام اپلیکیشن‌ها روی زندگی کاربران بیان کرد:

دنیای آنلاین، اکنون خیلی بیشتر از حد تصور، فضای زندگی ما را قبضه کرده است. بستر اغلب روابط ما با دیگران در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌شود، اخبار را از رسانه‌های آنلاین دنبال می‌کنیم و زندگی‌مان در دنیای مجازی جریان دارد. فارغ از این که وابستگی به دنیای آنلاین تا چه اندازه مطلوب و توجیه‌پذیر است، تحولات دیجیتالی صورت گرفته از چندین سال پیش تا امروز آدم‌ها را با فضای جدیدی روبه‌رو کرده که بخشی از وظیفه آن سهل و آسان‌تر کردن زندگی مدرن است. در این مسیر تولد سوپر اپلیکیشن‌ها، یکی از راهکارهایی است که به این سهولت دسترسی پاسخ می‌دهد.

کمپین ۳۶۰ درجه اسنپ به کمک تبلیغات محیطی و آنلاین قصد دارد در ذهن مخاطبان خود حس تمایز را ایجاد کند. از این رو باید منتظر بمانیم تا ببینیم تیم تبلیغات گروه اسنپ در این مسیر تا به چه میزان به موفقیت دست پیدا خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*