ریلمی Q2 Pro

ریلمی از 3 گوشی میان رده Q2 ، Q2 Pro و Q2i رونمایی کرد

ریلمی از 3 گوشی میان رده جدید، یعنی Realme Q2 – Q2 Pro – Q2i رونمایی کرد. گوشی‌هایی که همراه با تکنولوژی 5G بوده و از اندروید 10 بهره می‌برند.

شرکت گوشی ساز ریلمی هفته‌ای پر سر و صدا را آغاز کرد. این شرکت با معرفی سه گوشی میان رده خود، آن هم با قیمت‌های رقابتی موفق شد تا نام خود را به شکل مناسبی بر سر زبان‌ها بی‌اندازد. ریلمی Q2 Pro ، Q2 و Q2i نام سه گوشی جدید این شرکت بوده که قرار است به زودی با مشخصات قابل قبولی روانه بازار گردند.

ریلمی Q2 Pro

ریلمی Q2 Pro 5G

قدرتمندترین عضو سه گوشی جدید ریلمی، Q2 Pro نام دارد. این گوشی از چیپ‌ست Dimensity 800U در کنار حافظه رم 8 گیگاباتی بهره می‌برد. صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با وضوح بالای 1080p موجب شده تا تصاویر با کیفیت بسیار بالایی به نمایش گذاشته شوند. دوربین قرار گرفته شده در جلوی این گوشی 16 مگاپیکسل بوده و قادر است تصاویر زیبایی را ثبت نماید.

دوربین اصلی این گوشی اما 48 مگاپیکسل خواهد بود. دوربینی که از یک سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. از دیگر نکات قابل توجه در خصوص این گوشی، بهره‌مندی از جک صوتی 3.5 میلی متری است. این گوشی همچنین دو سیم کارته بوده و قرار است در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار شوند.

گوشی‌های Realme Q2 Pro از شارژ سریع 65 واتی بهره خواهند برد. ظرفیت باتری 4300 میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز از نکات چشمگیر این اسمارت فون به حساب می‌آید. قیمت نسخه 128 گیگابایتی این گوشی معادل 265 دلار خواهد بود. در حالی که نسخه 256 گیگابایتی این گوشی با قیمتی معادل 300 دلار به فروش خواهد رسید.

ریلمی Q2 5G

ریلمی Q2 5G

در مقایسه با نسخه پرو، این گوشی از قدرت کمتری بهره می‌برد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی، یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی 6.5 اینچی است که در برابر صفحه نمایش AMOLED نسخه پرو تقریبا به چشم نمی‌آید. این گوشی نیز از تراشه‌ی Dimensity 800U بهره می‌برد. با این تفاوت که حافظه رم این گوشی 4 و 6 گیگابایتی است.

این گوشی در نسخه 128 گیگابایتی با قیمتی معادل 210 دلار روانه بازار خواهد شد. این گوشی قرار است در دو رنگ آبی و نقره‌ای تولید شود. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. با این تفاوت که دیگر خبری از قابلیت شارژ سریع نبوده و توان شارژ این گوشی 30 واتی خواهد بود. دوربین هر دو گوشی تفاوت قابل توجهی ندارند. صرفا نسخه پرو این گوشی از یونیت‌های ماکرو سیاه و سفید بهتری نسبت به نسخه معمولی بهره می‌برد.

قرار است این گوشی در تاریخ 19 اکتبر بصورت رسمی وارد بازار شود.

ریلمی Q2i 5G

 

میان رده دیگر گوشی‌های ریلمی، Q2i نام دارد. این گوشی ارزان‌ترین و در واقع پایین‌ترین مدل از میان سه گوشی رونمایی شده نام خواهد گرفت. استفاده از تراشه‌ی Dimensity 720 در کنار حافظه رم 4 گیگابایتی مشخصه‌ی اصلی این گوشی به حساب می‌آید. این گوشی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

این گوشی از صفحه نمایش ال‌سی‌دی 6.52 اینچی با وضوح 720p بهره می‌برد. اسکنر اثر انگشت این گوشی در پشت این اسمارت فون قرار گرفته است. ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی باتری این گوشی در کنار بهره مندی از قابلیت شارژ سریع 18 وات نیز از دیگر مشخصات قابل توجه این گوشی است. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی خواهد بود و قرار است این گوشی در تاریخ 21 اکتبر به بازار عرضه گردد.