لوازم جانبی آیفون 12

نگاهی به لوازم جانبی آیفون 12 و مدل های پرو

اپل در کنار گوشی های خانواده iPhone 12 از محصولات دیگری هم رونمایی کرد. در ادامه با لوازم جانبی آیفون 12 و مدل‌های پرو آشنا خواهید شد.

قاب سیلیکونی یکی از لوازم جانبی آیفون 12 و 12 پرو است که در هشت رنگ متنوع عرضه می‌شود. این قاب یک آهن‌ربا هم برای استفاده از شارژر وایرلس MagSafe دارد. قیمت آن در آمریکا 49 دلار و در اروپا کمی گران‌تر است: 55 یورو!

قاب شفاف (Clear Case) آیفون 12 پرو/12 جنس پلی‌کربناتی و ساختاری انعطاف‌پذیر دارد. همچنین با MagSafe سازگار است و با همان قیمت 49 دلار یا 55 یورو به فروش می‌رسد.

کیف چرمی (Leather Wallet) هم برای هر چهار مدل مینی، استاندارد پرو و مکس آیفون 12 ارائه شده است تا کاربران فضایی برای قرار دادن کارت‌های شناسایی و بانکی خود داشته باشند. این وسیله جانبی در چهار رنگ با قیمت 59 دلار یا 65 یورو عرضه می‌شود.

لوازم جانبی آیفون 12

برای کاربران آیفون 12 استفاده از شارژر بی‌سیم مگ سیف تنها راه برای بهره بردن از شارژ وایرلس 15 وات است. این گجت در آمریکا 39 دلار و در اروپا 45 یورو قیمت دارد. با آن می‌توانید هر دستگاه دیگر سازگار با استاندارد Qi را هم شارژ کنید؛ هرچند که سرعت به 7.5 وات کاهش پیدا می‌کند.

در نهایت می‌رسیم به شارژر دیواری 20 وات USB-C که البته چیز جدید نیست. پیش‌تر آیپد 10.5 اینچی اپل با همین شارژر عرضه شده بود؛ ولی نسل جدید آیفون بدون آن فروخته می‌شود.

لوازم جانبی آیفون 12

این محصول، سرعت شارژ بالایی را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد؛ البته اگر آن را با استانداردهای اپل بسنجیم. کاربرانی که هیچ شارژر USB PD دیگری ندارند، می‌توانند آن را با قیمت 19 دلار یا 25 یورو خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*