کاهش قیمت خودرو

احتمال کاهش قیمت خودرو با تحقق وعده‌های رئیس کل بانک مرکزی وجود دارد

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران با اعلام این که در بازار هیچ نوع خرید و فروشی انجام نمی‌شود، گفت احتمال کاهش قیمت خودرو با تحقق وعده‌های رئیس کل بانک مرکزی وجود دارد.

نعمت الله کاشانی، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران عنوان کرد در حال حاضر از بازار خودرو هیچ تحلیلی وجود ندارد. وی افزود هیچ خرید و فروشی در بازار خودرو رخ نمی‌دهد و فقط قیمت‌ها بسیار افزایش پیدا کرده‌اند و همچنان رکوردهای جدیدی ثبت می‌شود.

احتمال کاهش قیمت خودرو

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران در ادامه بیان کرد اگر وعده رئیس کل بانک بانک مرکزی در خصوص تزریق روزانه 50 میلیون دلار به بازار ارز تحقق پیدا کند و شاهد شکست قیمت‌ها در بازار ارز باشیم، قیمت ماشین نیز در بازار کاهش پیدا خواهد کرد و امید فعالان این حوزه نیز به همین وعده است.

نعمت الله کاشانی در ادامه به غیر واقعی بودن قیمت‌ها و توقف خرید و فروش در بازار اشاره کرد و گفت:

با وجود خبر تزریق ارز به بازار هنوز شاهد بی‌تاثیری این موضوع در بازار خودرو هستیم و بازار خودرو همچنان قفل بوده و هیچ خرید و فروشی در آن به انجام نمی‌رسد. نوسانات ارزی به همراه کمبودهایی که در بازار وجود دارد باعث ایجاد جو روانی در بازار شده و قیمت‌ها را به شکل چشمگیری افزایش داده. هرچند که این قیمت‌ها واقعی نبوده و حبابی بیش نیست.

فعلا خودرو نخرید

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت اگر خودروهای فروش فوق‌العاده به مشتریان تحویل داده شود، امکان بازگشت و کاهش قیمت‌ها وجود دارد. وی همچنین اظهار کرد به مردم توصیه می‌کنیم فعلا خودرو نخرند؛ زیرا امکان بازگشت قیمت‌ها وجود دارد و فروشندگان خودرو هم امیدوار هستند قیمت‌ها در بازار کاهش پیدا کند و این بازار مجددا رونق بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اگه دلار هم بشه هزار تومن مطمئن باشین قیمتا ذره ای پایین نمیان

  2. بخدا اگه تکون بخوره

  3. قیمت خودرو واقعی فضایب شده خدا کنه راست باشه

  4. خدا کنه راست باشه چون خیلی گرون شده خودرو

  5. بابا همش دارم از این وعده ها می دهد ولی کو ما که ندیدیم

  6. خب تا کی صبر کنیم چیزی ارزون نمیشه برادر.