سامسونگ گلکسی فیت 2

سامسونگ گلکسی فیت 2 در رنگ‌های سیاه و قرمزنارنجی عرضه شد

سامسونگ گلکسی فیت 2 – Samsung Galaxy Fit 2 به عنوان جدیدترین گجت پوشیدنی این کمپانی به تازگی در بازار عرضه شد که نگاهی به آن خواهیم داشت.

سامسونگ برای آن دسته از افرادی که دوست دارند فعالیت بدنی خود را زیر نظر بگیرند یک محصول جدید به نام سامسونگ گلکسی فیت 2 را به بازار عرضه کرد که یک مچ بند هوشمند است. این محصول که فروشش به تازگی آغاز شده، در دو رنگ سیاه و قرمزنارنجی موجود است.

این مچ بند هوشمند طراحی بسیار ساده‌ای داشته و با دوام باتری 15 روزه خود می‌تواند فعالیت‌های جسمی و ورزشی فرد را دنبال کند. تعقیب فعالیت‌های ورزشی این مچ بند خودکار است، دارای قابلیت مدیریت خواب بوده و مقاومت ضد آب بسیار بالایی دارد. این ساعت تا 50 متر زیر آب مقاوم است و استاندارد ISO 22810:2010 در کنار گواهی 5ATM و IP86 دارد، منتها برای غواصی با کپسول مناسب نیست.

سامسونگ گلکسی فیت 2

سنسورهای سامسونگ گلکسی فیت 2 شامل سنسور پلتیسموگراف نوری، شتاب سنج و ژیروسکوپ است. این دستبند در واقع همان نسخه قبلی است که بروز شده و چند خصیصه جدید برای اندازه‌گیری دقیق‌تر پارامترها دارد.

هنگام اتصال بیسیم این مچ بند هوشمند به گوشی می‌توان موسیقی را کاملا با آن کنترل کرد. علاوه بر این اعلان‌های گوشی همچون پیام را نمایش می‌دهد. همچنین می‌توان در پیام رسان‌ها با آن کار کرده و با کشیدن و ضربه زدن روی پیام سریعا آن را پاسخ داد.

به گفته سامسونگ گلکسی فیت برای کار با گوشی‌های سامسونگ گلسکی طراحی شده و هنگام اتصال این دو دستگاه به یکدیگر می‌توانند کل حرکات را تحت نظر گرفته و تمامی تماس‌ها و پیام‌ها را نمایش دهند. البته این مچ بند برای اتصال با دیگر گوشی‌ها نیز هیچ گونه مشکلی ندارد و به هر گوشی که حداقل 1.5 گیگابایت رم داشته و سیستم عامل آن اندروید 5.0 بوده یا از گوشی‌های اپل از نسخه آیفون 7 و بالاتر که دارای iOS 10.0 باشد وصل می‌شود.

این گجت پوشیدنی یک نمایشگر رنگی لمسی از نوع AMOLED در ابعاد 1.1 اینچ با کیفیت 126 در 294 پیکسل دارد که می‌تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. بند آن نیز از جنس ترموپلاستیک پلی اورتان یا همان TPU است.

این محصول در حال حاضر در وبسایت سامسونگ برای خرید آنلاین موجود است و حدودا 60 دلار قیمت دارد؛ ارسال آن نیز به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*