تصاویر جعبه هواوی میت ۴۰ پرو پلاس

تصاویر جعبه هواوی میت ۴۰ پرو پلاس اطلاعات جالبی از آن را فاش می‌کند

تصاویر جعبه هواوی میت ۴۰ پرو پلاس – +Huawei Mate 40 Pro منتشر شد. این تصاویر اطلاعات جالبی از پرچمدار آتی هواوی را فاش می‌کنند.

گوشی‌های خانواده هواوی میت ۴۰ قرار است در تاریخ ۲۲ اکتبر (یکم آبان) معرفی شوند. اکنون در فاصله‌ی یک هفته‌ای تا معرفی آن‌ها٬ اطلاعات کافی از گوشی‌های پرچمدار آینده هواوی در دست نیست. تا آنجا که ما می‌دانیم این گوشی‌ها از چیپست Kirin 9000 ساخت خود هواوی که احتمالاً به یک مودم 5G مجهز است (و موجودی آن در انبار هواوی به خاطر تحریم‌های ایالات متحده کم است)٬ قدرت خواهد گرفت. شارژ ۶۶ وات نیز توسط این تراشه ارائه می‌شود و سیستم دوربین آن توانمند آن در داخل یک ماژول خوشه‌ای با شکلی غیرمعمول روی قاب پشتی قرار گرفته است.

اکنون به لطف تصویر منتشر شده از جعبه هواوی میت ۴۰ پرو پلاس اطلاعات جالبی در مورد دوربین این گوشی پرچمدار به بیرون درز کرده است. ضمن آن که هیچ شکی نیست دوربین‌هایی که درون یک ماژول چند ضلعی پشت قاب این دیوایس قرار دارند٬ حداقل ۵ دوربین هستند. یکی از آن‌ها که در بالاترین نقطه در سمت راست قرار دارد یک دوربین پریسکوپی تله فوتو است. با قضاوت بر اندازه‌ی لنزها٬ می‌توان حدس زد که دوربین زیری آن٬ می‌تواند حسگر اصلی دوربین گوشی باشد. اگرچه با توجه به تاریخچه محصولات هواوی٬ آن می‌تواند دوربین اولترا واید گوش نیز باشد.

دو دوربین دیگر نیز در سمت چپ قرار دارند و ما حدس می‌زنیم یکی از آن‌ها دوربینی با زوم رنج متوسط باشد که قصد دارد شکاف بین حسگر اصلی و لنز تله فوتو را پر کند. این گوشی زوم اپتیکال ۱۰ برابری را ارائه می‌کند٬ در حالی که به نظر می‌رسد این زوم در مدل معمولی پرو ۵ برابری باشد. بدیهیست که مدل پرو پلاس٬ نسخه‌ی قدرتمندتر و به طبع گران قیمت‌تر این خانواده است.

همچنین یک ماژول کوچک‌تر در امتداد محور مرکزی گوشی٬ در پایین هشت ضلعی قرار دارد. این می‌تواند یک دوربین ماکرو یا حسگر تشخیص عمق یا یک ماژول ToF باشد که خود نوعی دریافت کننده جزئیات صحنه است.

تصاویر جعبه هواوی میت ۴۰ پرو پلاس

اما آنچه روی جعبه گوشی +Huawei Mate 40 Pro نوشته شده٬ شماره مدل “NOP-AN00” ٬ پشتیبانی از شبکه 5G و عرضه با ۱۲ گیگابایت رم و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی را نشان می‌دهد. رنگ این دیوایس نیز «مشکی سرامیکی» اعلام شده است. ما قطعاً طی روزهای آتی اطلاعات کامل‌تری را از گوشی‌های این خانواده به دست خواهیم آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی عالیه