تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا

تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا فاش شد

اخیرا اطلاعات تازه‌ای از تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا – Samsung Galaxy S21 Ultra منتشر شده است.

اگر این تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 درست باشد، کمی زودتر از آن دوره زمانی که تحلیلگران پیش بینی کرده بودند، می‌توانیم منتظر ورود این گوشی به بازار باشیم.

حالا که شرکت هواوی به دلیل تحریم‌های ایالات متحده تحت تاثیر قرار گرفته است، شرکت‌هایی همانند سامسونگ در تلاش هستند تا سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرند. در همین راستا، طبق اطلاعات منتشر شده از سوی رسانه‌های کره‌ای، تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا زودتر از آن چیزی است که مخاطبان انتظار داشتند.

تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا

گفته می‌شود که این گوشی مورد انتظار یک ماه زودتر از مدل‌های قبلی منتشر خواهد شد و در تاریخ 5 فوریه 2021 (17 بهمن 1399) در کنار گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس وارد بازار می‌شود. همچنین سامسونگ در اواخر ماه ژانویه این گوشی‌ها را در یک رویداد اختصاصی به صورت کامل نمایش می‌دهد.

تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا

گوشی گلکسی اس 20 در ماه فوریه 2020 معرفی و فروش رسمی آن در ماه مارس آغاز شد اما در سال 2021، شاهد تغییراتی در رویکرد سامسونگ خواهیم بود و عرضه گلکسی اس 21 چندین ماه زودتر و از ماه فوریه آغاز می‌شود.

علت عرضه زودهنگام سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 21 چیست؟ ظاهرا ریاست بخش موبایل سامسونگ عوض شده و رئیس جدید در تلاش است تا پروسه توسعه سری اس 21 را تسریع کند. این رئیس جدید می‌خواهد از غیبت هواوی کمال استفاده را ببرد و حالا که آن شرکت بزرگ با تحریم رو به رو شده، با محصولات جدید سامسونگ بتواند حضور پررنگ‌تری در بازار داشته باشد.

البته غیبت احتمالی هواوی در بخش پرچمداران، کار را برای سری گلکسی اس 21 چندان هم آسان‌تر نخواهد کرد زیرا در سه ماهه اول سال 2021، در مقابل آیفون 12 قرار می‌گیرد. با این حال، انتظار می‌رود که این رقابت، بازار را داغ‌تر کند.

طبق شایعات، گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا دارای چیپست اسنپدراگون 875، محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 7، یک صفحه نمایش آمولد 6.9 اینچی با رزولوشن 3200 در 1440 و نرخ رفرش 120 هرتزی، 12 گیگابایت رم، دوربین چهارگانه و یک باتری با ظرفیت 5,000 میلی آمپر خواهد بود و احتمالا با قیمتی حدود 1400 دلار عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مضخرف ترین گوشی ها رو داره سامسونگ خیلی پت و پهن و به درد نخورند!