تصویر هواوی میت 40 پورشه ادیشن

تصویر هواوی میت 40 پورشه دیزاین با دوربین پنج گانه لو رفت

تصویر لو رفته هواوی میت 40 آر اس پورشه دیزاین – Huawei Mate 40 RS Porsche Edition از وجود یک مجموعه دوربین پنج‌گانه با طراحی هشت ضلعی در آن خبر می‌دهد.

پیش‌تر یکی از مقامات هواوی به طراحی چند ضلعی ماژول دوربین در این گوشی هوشمند اشاره کرده بود؛ اما بین شش ضلعی یا هشت ضلعی بودن آن، اختلاف نظر وجود داشت. حالا با انتشار تصویر واقعی هواوی میت 40 پورشه دیزاین توسط “Teme” افشاگر سرشناس این عرصه، طراحی هشت ضلعی دوربین پنج‌گانه نمایان شده است.

البته علاوه بر پنج سنسور دوربین (اصلی، زوم، فوق عریض، نامشخص و ToF) یک سنسور حرارتی نیز در پشت گوشی وجود دارد. تصویر هواوی میت 40 پورشه دیزاین ساختار سرامیکی و رنگ خاص دستگاه را هم نشان می‌دهد؛ ارغوانی تیره متمایل به مشکی!

تصویر هواوی میت 40 پورشه ادیشن

منبع ما قیمت دستگاه را حدود 2000 یورو تخمین می‌زند؛ این کمی ارزان‌تر از مدل قبلی Porsche است که با قیمت 2095 یورو عرضه شده بود. انتظار می‌رود مانند سایر اعضای خانواده Mate 40 این گوشی هم به تراشه Kirin 9000 تجهیز شود.

ظاهرا این گوشی دارای اپلیکیشن و سنسوری است که می‌تواند حرارت بدن یا اجسام را بسنجد؛ چیزی که در دوران همه‌گیری کرونا می‌تواند کاربردی باشد. برای دستیابی به نتیجه مطلوب، فاصله سنسور از جسم یا بدن باید بین 1 تا 3 سانتی‌متر باشد و هیچ منبع حرارتی دیگری تا شعاع 50 سانتی‌متری وجود نداشته باشد.

هنگام سنجش حرارت، گوشی را باید محکم و بدون لرزش نگه دارید. همچنین با استفاده از دکمه‌های تنظیم صدا، می‌توانید این قابلیت را فعال کنید.

مراسم رونمایی از گوشی های سری هواوی میت 40 در تاریخ 22 اکتبر (اول آبان) برگزار خواهد شد. البته محصولات جدید دیگری نیز آن‌ها را همراهی خواهند کرد؛ از جمله:

  • هواوی فری بادز استودیو
  • اسپیکر هوشمند هواوی Sound X
  • محصول جدید نامشخصی از سری Mate
  • نسخه جهانی هواوی واچ جی تی 2 پرو
  • محصولاتی از اکوسیستم خانه هوشمند هواوی
  • تراشه کایرین 9000 با توصیف تشریحی قابلیت‌های آن

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*