هیوندای سوناتا 2021

هیوندای سوناتا 2021 N Line رونمایی شد

هیوندای سوناتا  2021 N Line با مشخصات اسپرت تر از نسل قبلی، در لیست محصولات خودروساز کره‌ای قرار گرفت. نسخه‌ی جدید سوناتا پس از اندکی تاخیر، اکنون در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

هیوندای سوناتا 2021 N Line معرفی شد. سری N Line در فرهنگ هیوندای به معنای مشخصات ظاهری و فنی اسپرت‌تر برای ارائه عملکرد بالاتر نسبت به نسخه‌ی استاندارد است.

هیوندای ماه آوریل سال گذشته از ولستر N را همراه جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه رونمایی کرده بود. این شرکت همچنین الانترا N Line را نیز روانه بازار کرده است. از خودروهای دیگری که اخیرا با نشانه‌ی N روانه بازار شدند می‌توان به سانتافه و هیوندای کونا اشاره کرد. اکنون تولید کننده‌ی کره‌ای سوناتا 2021 را به دسته محصولات N Line اضافه کرده است.

هیوندای سوناتا 2021به گفته‌ی سانگ یوپ لی، رئیس مرکز طراحی هیوندای، سوناتا N Line، برای مشتریانی جذاب خواهد بود که به دنبال عملکرد و ویژگی‌های تهاجمی بیش‌تری هستند.

هیوندای سوناتا 2021هیوندای سوناتا 2021 N Line ذات اسپرت بیشتری از نسخه‌ی معمولی دارد. اندک تغییرات به وجود آمده در بخش ظاهری این خودرو، سه ورودی هوا بزرگ و جلو پنجره بزرگ در بخش جلویی است. طراحی چراغ‌های جلو در چارچوب نسخه‌ی معمولی طراحی شده‌اند اما با این تفاوت که اکنون زاویه‌های شکسته‌تری دارند. در بخش‌های جانبی، تغییراتی در رکاب آن دیده می‌شود. همچنین رینگ‌های 19 اینچی جدید از دیگر تغییرات موجود است.

هیوندای سوناتا 2021در بخش عقب، هیوندای سوناتا 2021 N Line از سیستم اگزوز چهارگانه خاصی استفاده می‌کند که با سپر پایینی مشکی و دیفیوزر عقب، ظاهر اسپرت زییابی ایجاد کرده است.

کابین خودرو اصلاحات بیشتری نسبت به بخش بیرونی داشته است. صندلی‌های اسپرت استاندارد، روکش کرومی تیره و دوخت متضاد قرمز در فضای داخلی به چشم می‌خورد. حرف N نیز به نشانه این نسخه‌ی ویژه، روی صندلی‌های عقب کار شده است. از ویژگی‌های لوکس این خودرو باید به چراع‌های جلوی LED، صندلی‌های جلوی برقی حافظه دار و سیستم صوتی Bose اشاره کرد.

هیوندای سوناتا 2021مشخصات پیشرانه هیوندای سوناتا 2021 N Line هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. براساس ویژگی‌های فنی نسخه‌ قبلی، پیشرانه چهار سیلندر 2.5 لیتری توربو با قدرت 290 تا 320 اسب بخار برای این خودرو مورد انتظار است. این موتور به گیبرکس 8 سرعته اتوماتیک دوکلاجه جفت خواهد شد که پیش از این در ولستر N 2021 نیز به‌کار رفته بود. ارتفاع خودرو کاهش یافته و فنربندی آن نیز نسبت به نسخه معمولی سفت‌تر شده است.

هیوندای سوناتا 2021 N Line قرار بود اواخر امسال روانه بازار شود اما به دلیل شیوع کووید 19 عرضه آن با تاخیر مواجه شد. این شرکت هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه اعلام نکرده است اما پیش بینی می‌شود حداکثر تا اوایل سال 2021، سوناتا N Line در نمایندگی های فروش حاضر شود. جزئیات قیمت و سایر مشخصات، به‌زودی اعلام خواهد شد.