آزمایشگاه های لوازم خانگی

معروف ترین آزمایشگاه های لوازم خانگی جهان

این روزها با انقلاب صنعتی شاهد این هستیم که محصولات و لوازم خانگی پیشرفته‌تر شده‌اند و همین موضوع باعث شده است که شاهد به وجود آمدن محصولات باکیفیتی در سراسر جهان باشیم!

اگر برای شما هم تحقیق در مورد برندهای مطرح در حوزه لوازم خانگی جالب است و دوست دارید که معروف‌ترین آزمایشگاه های لوازم خانگی جهان را بشناسید، بهتر است که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با آن‌ها آشنا شوید.

معروف‌ترین آزمایشگاه های لوازم خانگی جهان در دل کارخانه‌های هوشمند

آزمایشگاه های لوازم خانگی

کارخانه‌های هوشمند که نوزاد تازه متولد انقلاب صنعتی چهارم هستند در واقع باعث ایجاد تغییر و تحولاتی شگرف در صنعت شده‌اند. تمامی این کارخانه‌ها که در دل برندهای بزرگی مانند سامسونگ، ال جی، بوش و … وجود دارند، دارای آزمایشگاه‌هایی هستند که به کارآمدی شهرت دارند. در ادامه این آزمایشگاه‌ها را معرفی می‌کنیم!

بوش، برندی آلمانی بر پایه فناوری است که حدود ۱۳۰ سال پیش توسط شخصی به نام روبرت بوش راه اندازی شده است. این شرکت که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده محصولات اتوماتیک در جهان فعالیت می‌کند، توانسته در لیست بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان قرار بگیرد، اما دلیل این موضوع تنها شانس و یا اتفاق نبوده است!

تمامی محصولات برند بوش، بهینه‌سازی شده هستند و در آزمایشگاه لوازم خانگی از آن‌ها تست کیفیت و سلامت گرفته می‌شود. دقت و نظارت بالای مدیران این کارخانه بر روی محصولات خود باعث شده است که این روزها، بوش برندی نام آشنا برای ما باشد و همه ما آن را بشناسیم. آیا تا به حال از برند بوش و محصولات آن استفاده کرده‌اید؟ چه تجربه ای در این زمینه دارید؟

سامسونگ، غول کره‌ای محصولات و دستگاه‌های اتوماتیک

یکی دیگر از برندهای مطرح در حوزه لوازم خانگی، سامسونگ است که توسط لی بیونگ چول در حدود یک قرن پیش تأسیس شد. این برند که در ابتدا فعالیت‌های بازرگانی انجام می‌داد، در سال دهه‌های آخر قرن بیستم میلادی وارد حوزه لوازم خانگی با شعار اول کیفیت شد! محصولات سامسونگ در اکثر کشورهای دنیا وجود دارند و تنها مختص به لوازم خانگی نیست.

موبایل‌های هوشمند، دستگاه‌ها، لپ تاب و لوازم خانگی از جمله محصولات پرطرفدار این برند هستند، اما شیوه اعتمادسازی این برند به چه صورت بوده است؟ ما چگونه شاهد این هستیم که سامسونگ توانسته در این حوزه ورود کند و کیفیت بالایی داشته باشد؟ استفاده از اسمارت فکتوری و آزمایشگاه تست لوازم خانگی را می‌توان جزو مهم‌ترین دستاوردهای این کارخانه دانست.

احتمالا شما هم متوجه کیفیت خوب این محصولات شده‌اید، اما راجع به فرایند تولید و بازرسی کیفیت آن‌ها اطلاعی نداشته‌اید. اگر در این زمینه اطلاعات بیشتری می‌خواهید، می‌توانید به وبسایت رسمی شرکت سامسونگ مراجعه کنید.

ال جی، هیولای کره‌ای محصولات مبتنی بر تکنولوژی

ال جی جزو دیگر برندهای مطرح در حوزه‌های تلفن همراه، تجهیزات الکتریکی و لوازم خانگی است که ساختاری کره‌ای و چند ملیتی دارد که دفتر اصلی آن در سئو است! این شرکت در اواخر دهه ۶۰ قرن بیست میلادی با نام گلداستار راه‌اندازی شد. به مرور زمان با ارائه محصولاتی مبتنی بر فناوری و تکنولوژی توانست جایگاه خوبی را در بازار نصیب خود کند و در این زمینه حرفی برای گرفتن داشته باشد.

محصولات خانگی ال جی دارای کیفیت خوبی هستند که باید آن را مدیون آزمایشگاه لوازم خانگی آن دانست. در این آزمایشگاه، تمامی بخش‌ها و اجزای یک محصول خانگی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا هیچ عیب و نقصی در محصول نهایی نباشد. همین موضوع باعث جلب رضایت تعداد زیادی از مشتریان سامسونگ شده است.

اسنوا، تنها برند ایرانی دارای اسمارت فکتوری و آزمایشگاه لوازم خانگی مجهز

آخرین برندی که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، یک برند ایرانی لوازم خانگی است! اسنوا به عنوان صنعتی پیشران در حوزه لوازم خانگی ایرانی توانسته با ارائه محصولات با کیفیت، لوازم خانگی پیشرفته‌ای تولید کند.

مرکز تحقیقات اکوستیک و ارتعاشات اسنوای ایران در زیر مجموعه دپارتمان تحقیق و توسعه گروه صنعتی انتخاب و با هدف تحقیق، بررسی و کنترل دو فاکتور مهم لرزش و صدا در ترازی قابل قبول از نظر استانداردهای جهانی و آسایش مصرف‌کننده قرار داشته است. اتاق آکوستیک اسنوا جدیدترین و به‌روزترین اتاق آکوستیکی استاندارد ساخته شده در ایران است.

در ادامه به ویژگی‌های اتاق آکوستیک مرکز تحقیقات آکوستیک و ارتعاشات گروه صنعتی انتخاب اشاره می‌کنیم:

  • اتاق آکوستیک نیمه صامت مطابق با استاندارد 3745ISO
  • ساخت شرکت ECKEL کانادا
  • دارای فرکانس قطع Hz100
  • ویز زمینه dBA16
  • ابعاد 5 در 5 در 3.8
  • دارای سه درب کامپوزیتی با قابلیت ایزوله صدا
  • سیستم تعلیق ارتعاشی برای جذب ارتعاشات اطراف اتاق
  • دارای سیستم کنترل هوشمند دما در محدوده 10 تا 45 درجه سانتی‌گراد
  • سیستم داده‌برداری شامل سنسورهای میکروفن، سنسورهای ارتعاش و ترموکوپل برای اندازه‌گیری سطح توان صدا، ارتعاش و دما
  • قابلیت اندازه‌گیری میزان صدا، ارتعاشات و دما به طور همزمان