سانترال های تحت شبکه

پکیج های جامع آموزشی در مورد سانترال های تحت شبکه

امروزه با پیشرفت فناوری، افزایش روزافزون استارت آپ‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی استفاده از خطوط تلفن بیشتر شده است. فرقی ندارد که صاحب یک تجارت نوپای اینترنتی یا یک شرکت موفق چندین ساله باشید؛ به هر حال شما برای ارتباط مستمر با مشتریان خود به یک یا چندین خط تلفن نیازمندید. دستگاه سانترال یا مرکز تلفن در اینجا به کمک شما می‌آید تا با راه‌اندازی بستری مناسب برای مدیریت بهتر خطوط تلفن فعالیت تجاری خود را توسعه بخشید.

انواع دستگاه های سانترال:

سانترال های تحت شبکه

دستگاه های سانترال با گذشت زمان پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است. به طور کلی سانترال‌ها به دو دسته‌ی مخابراتی و تحت شبکه تقسیم می‌شوند. سانترال‌های تحت شبکه که هر روز مدل‌های جدیدی از آن نیز به بازار عرضه می‌شود، جدیدترین و به‌روزترین سانترال موجود در بازار است.

دستگاه های سانترال تحت شبکه به دو دسته‌ی دستگاه‌های فیزیکی و نرم افزاری تقسیم می‌شوند.

معرفی پکیج جامع مرکز تلفن ایزابل:

سانترال های تحت شبکه

این پکیج محتوای آموزش صفر تا صد محیط وب مرکز تلفن ایزابل را در بر دارد و همچنین به آموزش زیر ساخت شبکه و تجهیزات مورد نیاز آن پرداخته است.

این پکیج آموزشی بیش از ۳۰ ساعت ویدیو آموزشی دارد که در حال حاضر ۱۳ ساعت از آن آماده شده است و بقیه‌ی ویدیوها به صورت هفتگی در پنل کاربری خریداران قرار خواهد گرفت.

محتوای پکیج جامع ایزابل:

سانترال های تحت شبکه

محتوای پکیچ آموزش ایزابل شامل صفر تا صد محیط وب ایزابل است. مباحث اولیه شبکه و روتر میکروتیک (بخش‌های مرتبط با ایزابل و سیپ ترانک‌ها) به طور کامل با استفاده از قلم نوری آموزش داده شده است.

این پکیج آموزشی به گونه‌ای طراحی شده است که دوستان و عزیزانی که هیچ پیش زمینه‌ای ندارند نیز بتوانند با کمک آن صفر تا صد کار را به تنهایی انجام دهند اما به طور کلی می‌توان محتوای پکیج جامع ایزابل را به سه بخش مختلف تقسیم کرد:

بخش اول: این بخش شامل معرفی اولیه مرکز تلفن و بررسی زیرساخت ویپ و تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی کامل ایزابل هست.

بخش دوم: این بخش به نصب ایزابل بر روی انواع سیستم عامل‌ها به صورت فیزیکی و ماشین مجازی با آموزش کامل می‌پردازد.

بخش سوم: این بخش شامل آموزش تمام مراحل ورود به محیط نرم افزار ایزابل و شروع برنامه‌ریزی صفر تا صد محیط وب هست.

معرفی پکیج آموزش راه‌اندازی سیپ ترانک بر روی پاناسونیک و ایزابل:

این پکیج آموزشی بیش از 120 دقیقه ویدئو آموزشی دارد که در آن آموزش میکروتیک (بخش های مورد نیاز) ، ساخت سیپ ترانک ، تعیین مسیر تماس‌های ورودی ، دسترسی به سیپ ترانک برای تماس‌های خروجی در پاناسونیک ، ساخت سیپ ترانک در ایزابل و بررسی مسیرهای ورودی و خروجی تماس در سیپ سرور بررسی شده است.

محتوای پکیج آموزش سیپ ترانک:

سانترال های تحت شبکه

محتوای پکیج آموزش سیپ ترانک به طور خلاصه در سه سناریو اجرا شده است که در ادامه به بررسی هر کدام از آن‌ها می پردازیم:

1. سناریو اول: توضیحات کلی در مورد سناریو، بررسی تمامی بخش‌های مرتبط با میکروتیک و آموزش کلی جهت تست اتصال سیپ ترانک و انتقال به مرکز تلفن پاناسونیک با پورت ۳۵۰۶۰

2. سناریو دوم : ارتباط سیپ ترانک به مرکز تلفن پاناسونیک از طریق میکروتیک با پورت ۵۰۶۰ و اعمال تغییرات در تنظیمات میکروتیک با اجرای این سناریو

3. سناریو سوم: راه‌اندازی کامل سیپ ترانک بر روی مرکز تلفن ایزابل (سرور ویپ) و بررسی دقیق تنظیمات میکروتیک و انتقال سیپ ترانک به سرور ایزابل و همچنین مسیرهای ورودی و خروجی در ایزابل

نحوه خرید پکیج های آموزشی:

برای خرید پکیج های آموزش سانترال و ویپ ما می‌توانید به دو روش اقدام کنید.

روش اول: در این روش نیاز است تا در سایت مجموعه پی بی ایکس شاپ ثبت نام کنید و پس از انتخاب محصول مورد نظر و پرداخت هزینه‌ی آن، تمامی ویدیوها در پنل کاربری شما قرار می‌گیرد که از این طریق می‌توانید ویدیوها را دانلود کنید.

روش دوم: اگر به فایل آموزشی در قالب دی وی دی نیاز دارید می‌توانید با اپراتورهای ما در شبکه‌های اجتماعی یا سایت ارتباط گرفته تا در صورت تمایل این پکیج به صورت بسته پستی در قالب یک عدد DVD به آدرس شما ارسال شود.

پیش نیازهای این پکیج:

ما در این پکیج آموزشی تمامی مباحث مرتبط با راه‌اندازی سیپ ترانک اعم از تعیین مسیر تماس‌های ورودی در پاناسونیک یا محدودسازی نفرات جهت دسترسی به سیپ ترانک و بعضی از بخش‌های مرتبط با راه‌اندازی سیپ ترانک را آموزش داده‌ایم؛ اما پیشنهاد ما این است که اگر هیچ اطلاعاتی در مورد سانترال های تحت شبکه ندارید، ابتدا پکیج مقدماتی TDA و TDE یا پکیج جامع TDA یا پکیج NS500 را تهیه کنید تا بتوانید بدون هیچ دغدغه‌ای مرکز تلفن را راه‌اندازی کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*