ایرانسل

ایرانسل به مناسبت سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه خود به کاربران هدیه می‌دهد

ایرانسل به مناسب چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه خود هدایای ویژه‌ای را با هدف قدرانی از مشتریان به آنها ارائه می‌کند.

اپراتور ایرانسل در 29 مهر 99 چهارده ساله می‌شود. این اپراتور در سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه خود قرار است با ارائه هدایای ویژه‌ای از مشترکان قدرانی کند. هدایای ایرانسل از روز 29 مهر 99 و همزمان با سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه این اپراتور فعال خواهند شد.

جزئیات هدایای ویژه ایرانسل به کاربران

طبق اعلام روابط عمومی ایرانسل، تمامی کاربران این اپراتور از بامداد روز سه شنبه 29 مهر 99 به مدت یک هفته به محتوای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت. ضمن این که از این تاریخ به مدت 1 ماه اشتراک رایگان استفاده از پلتفرم دانا پلاس با هدف استفاده از خدمات آموزش آنلاین این پلتفرم به تمامی کاربران ارائه خواهد شد.

همچنین به مناسبت چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل، کاربران این اپراتور از بامداد 29 مهر 99 به مدت 24 ساعت از اشتراک بخش فیلم و موسیقی دیجیتال استور چارخونه نیز به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند و برای علاقه‌مندان به کتاب‌های صوتی این پلتفرم هم تخفیف 50 درصدی در همین روز در نظر گرفته شده است.

گفتنی است به مناسبت چهارده ساله شدن شبکه ایرانسل قرار است دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل این اپراتور در نشستی خبری با حضور جمع معدودی از اهالی رسانه از آخرین دستاوردهای این اپراتور سخن بگوید و به سوالات اهالی رسانه پاسخ دهد. این رویداد از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 29 مهر به صورت آنلاین از بستر تلویزیون اینترنتی لنز و دانا پلاس پخش خواهد شد.