گلکسی اس 9 سامسونگ

انتشار آپدیت One UI 2.5 برای گوشی های سری گلکسی اس 9 سامسونگ

به تازگی انتشار آپدیت One UI 2.5 برای مدل‌های پلاس و استاندارد گلکسی اس 9 سامسونگ آغاز شده است. احتمالا این آخرین به‌روزرسانی عمده در سری Galaxy S9 خواهد بود.

اندکی پس از سری گلکسی نوت 9 حالا موعد به‌روزرسانی نرم افزاری دیگر پرچمداران سال 2018 کمپانی فرا رسیده؛  آپدیت One UI 2.5 برای اعضای خانواده سامسونگ گلکسی S9 با شماره ورژن G96xFXXUCFTJ2 در حال انتشار است. کاربران آلمانی این آپدیت را بدون مشکل دریافت کرده‌اند و انتظار می‌رود به زودی به سایر کشورها نیز برسد.

یکی از مهم‌ترین امکانات رابط کاربری One UI 2.5 پشتیبانی از DeX وایرلس است. کیبورد جدید و هوشمند شده‌ی سامسونگ را نیز نباید فراموش کنیم که کارایی بهینه‌تر و قابلیت جستجوی مستقیم در یوتیوب را دارد.

منتظر تغییرات مثبتی در نرم افزار دوربین هم باشید. مثلا می‌توانیم به امکان تنظیم مدت زمان ضبط در حالت Single Take و انتخاب رزولوشن در حالت Pro video اشاره کنیم.

اما همان‌طور که گفته شد، کاربران سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نباید انتظار ارتقا به One UI 3.0 و اندروید 11 را داشته باشند. البته آپدیت‌های امنیتی دوره‌ای را همچنان دریافت خواهند کرد.