ال جی

همکاری ال جی با برند لوکس MOLTENI&C S.P.A برای توسعه پروژه‌های مشترک آینده

ال جی به عنوان برند پیشرو در حوزه تکنولوژی با برند لوکس MOLTENI&C S.P.A برای توسعه پروژه‌های مشترک آینده همکاری می‌کند.

ال جی الکترونیکس و برند ایتالیایی اعلای مبلمان و سبک زندگی Molteni&C S.P.A توافق کردند با استفاده از برند LG SIGNATURE اجرای پروژه‌های همکاری مشترک، از جمله برگزاری نمایشگاه‌ها و رویداد‌ها را دنبال کنند. این همکاری، مصرف کنندگان را قادر می‌سازد تا از طریق نمایش صنعتگری Molteni&C و پیشتازی فناورانه و طراحی LG SIGNATURE، سادگی و آسایش زندگی لوکس را تجربه کنند.

استفاده از تلویزیون‌ پیشگام LG SIGNATURE OLED 8K در موزه Molteni واقع در شهر جیوسانو خارج از میلان ایتالیا اولین همکاری مشترک و بیانگر فلسفه و دیدگاه مشترک دو شرکت است. دومین تلویزیون LG SIGNATURE OLED 8K هم طی سال جاری میلادی در فروشگاه و نمایشگاه اصلی Molteni&C واقع در پاریس نصب خواهد گردید. همچنین محصولات دیگری از برند LG SIGNATURE در فروشگاه‌های اروپا و آمریکای شمالی Molteni&C نصب می‌شوند.

Molteni Group در سال ۱۹۳۴ توسط  Angelo Molteni پایه‌گذاری شد و با مبلمان‌ دست‌ساز نفیس و کیفیت عالی به سرعت مشهور شد و این شهرت طی سالها فراگیر گردید. امروزه این برند متمایز مخاطبان تازه‌ای پیدا کرده که به دنبال جذابیت و ظرافت ساده‌انگارانه و بی‌زمانی هستند که با طراحی معطوف به نسل هزاره، در مجموعه‌های مجلل این برند تجلی یافته است. فلسفه The Art of Living برند Molteni&C قرابت فراوانی با عقیده The Art of Essence برند LG SIGNATURE داشته و هر دو به دنبال تحقق سبک طراحی شیک و کاربردی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و تکنیک‌ها هستند که باعث نزدیکی هرچه بیشتر این برندهای اعلا شده است.

Kim Jin-hong، رئیس مرکز بازاریابی بین‌المللی ال جی الکترونیکس می‌گوید:

همکاری با Molteni&C به عنوان شرکتی با دیدگاه‌های مشترک و مطابق با ارزش‌های بنیادین ما، یک معادله دو سر برد برای همه و به ویژه مصرف‌کنندگانی است که به دنبال جنبه‌های ظریف و عالی زندگی هستند. با این همکاری و تلاش مشترک، امیدواریم چگونگی اتحاد فناوری‌های پیشرفته با مد مدرن و زیبا و قدرت آنها در خلق فضای زندگی لوکس و ساده‌انگارانه را به تصویر بکشیم.

Giulia Molteni، مدیر بازاریابی و ارتباطات Molteni Group می‌گوید همکاری با LG SIGNATURE مایه مباهات است و ما به دنبال آن هستیم تا تجربه‌ای را برای مصرف‌کنندگان خلق کنیم که ارزش غیر ‌قابل سنجش طراحی خوب را نمایان می‌سازد. با استفاده از مبلمان ما و محصولات LG SIGNATURE دسترسی به یک محیط زندگی امکان پذیر خواهد بود که زیبایی و کاربردپذیری را در نهایت هماهنگی با یکدیگر می‌آمیزد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*