سامسونگ

سامسونگ و سازمان ملل در برنامه جوانان برای تسریع پیشرفت همکاری می‌کنند

سامسونگ در گرامی‌داشت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان ملل در برنامه «جوانان برای تسریع پیشرفت» این سازمان همکاری خواهد داشت.

شرکت سامسونگ امروز و در گرامی‌داشت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان ملل، برنامه خود را برای همکاری با برنامه توسعه سازمان ملل (UNDP) با هدف ایجاد انگیزه در مسیر رسیدن به اهداف جهانی اعلام کرد. اهداف جهانی شامل 17 هدف به هم پیوسته است که مسیری را برای رسیدن به آینده ای بهتر تا سال 2030 ترسیم می‌کند.

جزئیات همکاری سامسونگ و سازمان ملل

این برنامه به نام نسل 17 (Generation17) قدرت فناوری در سری گلکسی‌ گوشی های هوشمند سامسونگ را با پلتفرم UNDP تلفیق کرده و نسلی کامل از جوانان را برای رسیدن به این 17 هدف در کمتر از 10 سال، بسیج می‌کند. این برنامه از روایت و اشتراک‌گذاری دستاوردهای رهبران جوانی استفاده می‌کند که هم اکنون برای رسیدن به اهداف جهانی، تلاشی قابل توجه دارند.

تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید:

ما بسیار هیجان‌ زده‌ایم که این حامیان پرانگیزه را به پیشگامان آنها مرتبط کرده و به نسل آنها امکان می‌دهیم تا برای رسیدن به این اهداف اقدام کنند. ما با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها در گلکسی، صدای آنها را بلندتر می‌کنیم تا به وضوح شنیده شود و بتوانند دیدگاه خود را به اشتراک بگذارند.

او افزود در زمینه اهدافی به بلندی اهداف جهانی، ما معتقدیم که تنها تلاشی هم‌دستانه و قوی می‌تواند تغییری معنادار در این مسیر ایجاد کند.

برنامه نسل17 برای سال 2020 شامل چهار چهره پیشگام است که توانسته‌اند جوامعی را از مالی و آرژانتین تا بنگلادش و زیمباوه برای مقابله با برخی از مهم‌ترین چالش‌های عصر ما بسیج کنند:

  • ماکسیمو مازوکو (آرژانتین): پیشگامی 30 ساله که Eco House را به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی در زمینه توسعه پایدار از طریق آموزش، کارهای داوطلبانه، حمایت از فعالیت‌های زیست محیطی و اعطای گواهی زیست محیطی، راه‌اندازی کرده است.
  • سادیا تور (مالی): پیشگامی 23 ساله که توانست Mali Musso را به عنوان سازمانی برای تقویت زنان از طریق آموزش و مقابله با خشونت جنسیتی، تاسیس کند.
  • شومی چودهوری (بنگلادش): فعالی 26 ساله در حوزه آب، بهداشت و تصفیه آب (WASH) که به دنبال تضمین دسترسی به آب سالم برای همگان از طریق سازمانی جهانی به نام Awareness 360 در 23 کشور است.
  • تافارا ماکازا (زیمباوه): دانشجوی 24 ساله کالج ویلیامز در رشته نجوم که استارت‌آپ‌های متعددی را برای کمک به حمل‌ونقل، انرژی، کشاورزی و تحصیل ایجاد کرده است.

نسل هزاره و نسل Z به عنوان شهروندان علاقه‌مند به فناوری در دنیای بی‌مرز امروز، قدرتی عظیم در ایجاد تغییرات دارند و خوش‌قلبی بی‌قید و‌ شرط آنها می‌تواند راهنمایی برای تحولات در تغییرات اقلیمی و عدالت نژادی و همچنین تاثیرگذاری بر سیاست‌ها و کسب‌وکارها باشد تا به سمت آینده‌ای بهتر برای همگان قدم بردارند. نسل 17 پاسخ ما به این فراخوان برای اقدام عمومی بود.

آچیم استینر، مدیر UNDP می‌گوید جوانان از طریق فعالیت به عنوان نوآور، کارآفرین و حامی، اهداف جهانی را به پیش می‌برند و ما باید آنها را به خوبی در فعالیت‌های امروز دخیل کنیم تا زمینه برای فردایی موفق فراهم شود.

او افزود:

آنها قدرتی باورنکردنی در پیشبرد تغییرات نظام‌مند و مثبت دارند و باید از آنها به عنوان پرچمداران اهداف جهانی حمایت کنیم. این برنامه مکملی برای تمامی برنامه‌های دیگر سازمان ملل است و می‌تواند مبنایی برای تحول در سازمان ملل به شکلی باشد که با کمک جوانان و برای جوانان، متناسب با برنامه جوانان 2030، فعالیت کند.

سازمان ملل و سامسونگ مشاوره، فرصت‌های شبکه‌سازی و دستگاه‌های گلکسی را برای کمک به فراگیری صدای این رهبران جوان و تقویت سازمان و کسب‌وکار آنها، در اختیارشان قرار خواهند داد. ما همچنین از اپلیکیشن Samsung Global Goals به صورت پیش‌فرض روی گوشی های هوشمند استفاده می‌کنیم تا به کاربران نشان دهیم که چطور می‌توانند در زمینه 17 هدف جهانی در زندگی روزمره خودشان تفاوت ایجاد کنند. این برنامه با استفاده از محتواهای آموزنده به دنبال افزایش آگاهی درباره اهداف بوده و تا کنون توانسته 1 میلیون دلار کمک برای برنامه توسعه سازمان ملل جمع‌آوری کند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*