ایرانسل

ایرانسل 14 ساله شد / مدیرعامل: ایرانسل، ثمره یک تصمیم درست در وقت مناسب است

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل، آخرین دستاوردهای ایرانسل را در مراسم چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه این اپراتور تشریح کرد.

ساعت 10 صبح روز سه شنبه 29 مهر 99 مراسم چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل در آمفی‌تئاتر ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد که با هدف رعایت از پروتکل‌های بهداشتی گروه معدودی از اهالی رسانه حضور داشتند. همچنین این مراسم با همراهی آنلاین بسیاری از خبرنگاران در بستر تلویزیون اینترنتی لنز و پلتفرم دانا پلاس پخش شد.

تشریح دستاوردهای ایرانسل

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل در این مراسم با اشاره به آخرین دستاوردهای این اپراتور در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد اپراتور Irancell هم‌اکنون با 53.5 میلیون نفر مشترک و پوشش جمعیتی 89 درصدی در کشور دارای بیش از 39 میلیون مشترک اینترنت همراه و بالغ بر 660 هزار مشترک اینترنت ثابت (TD-LTE) است.

مدیرعامل ایرانسل در ادامه بیان کرد ترافیک روزانه دیتای شبکه Irancell از ابتدای فعالیت به بیش از 1228 برابر افزایش پیدا کرده و تجربه مشترک در استفاده از شبکه دیتا نیز به بیش از 140 برابر ارتقا پیدا کرده است. علاوه بر این بالغ بر 37 میلیون گوشی موبایل هوشمند در شبکه ایرانسل فعال است و روزانه 11 هزار و 543 ترابایت ترافیک در شبکه دیتای ایرانسل مصرف می‌شود.

دکتر بیژن عباسی آرند در ادامه گفته‌های خود بیان کرد:

ما تحول دیجیتال را در دو حوزه در دستور کار قرار داده‌ایم. یکی تحول اساسی در فرآیندهای داخلی و ساز و کار اداری ایرانسل و دیگری خدمات و سرویس‌های دیجیتال به مشترکان است. پیش‌بینی می‌کنیم در بخش خدمات دیجیتال تا پایان سال میلادی آینده، پروژه‌های جدید را به نتیجه برسانیم تا مشترکان و ذینفعان ایرانسل بتوانند از قابلیت‌های تحول دیجیتال بهره ببرند.

مهندس باقر صمدی، معاون دیجیتال ایرانسل در مورد جدیدترین محصولات و خدمات دیجیتال اپراتور ایرانسل بیان کرد ما برای توسعه خدمات دیجیتال دو استراتژی موازی داریم که شامل ارائه سرویس و خدمات به مشترکان نهایی و توانمندسازی کسب‌وکارها برای بهره‌وری خدمات می‌شود. وی افزود در این مراسم 5 محصول جدید را آماده عرضه کرده‌ایم که مواردی چون «یلوهاب» به عنوان بستری برای تبادل و عرضه API، «یلوادوایز» برای توانمندسازی کسب‌وکارها در تبلیغات دیجیتال، «یلومانیتورینگ» به عنوان سامانه پایش هوشمند محتوا، «ابرتو» به عنوان سرویس ذخیره ابری ویژه مشترکان و «سه دو یک» به عنوان بستری برای توزیع محتوا از صاحب محتوا به مصرف‌کننده را شامل می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. وا این ک چند وقت پیش بود😐

  2. عه سال روزش اومد چقدر زود شد ۱۴