کیلید

تمرکز روی یک کسب و کار را باید از نوجوانی آموخت

سامانه‌ای دانش بنیان به نام کیلید، از ابتدا تا انتهای یک معامله ملکی را همراه کاربر است تا با استفاده از ابزارهای هوشمند خود، راهنمای مجازی کاربر باشد و تمام نیازهای ملکی او را رفع کند.

آموزش فعالیت‌های کلان اقتصادی در بازی

فعالیت‌های اقتصادی، یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که خانواده‌ها باید از سنین نوجوانی به فرزندان خود آموزش بدهند تا در زندگی خود به کار گیرند. منتها مباحث اقتصادی، برای نوجوانان جذاب نیست و باید برای این مهم راهکار درستی در نظر گرفته شود. گفتنی است بازی‌های مختلفی در دنیا برای یادگیری فعالیت‌های اقتصادی مختلف ایجاد شده، منتها آنطور که باید در بین جوانان همه گیر نیست و نتوانسته آنطور که باید همه را مجذوب خود کند.

یادگیری مباحث اقتصادی از طریق بازی و سرگرمی، می‌تواند آینده اقتصادی کشور را تحت‌الشعاع قرار دهد. به این صورت که اگر نوجوانان از سنین کم، فعالیت در بازار سرمایه، راه‌اندازی کسب و کار جدید، صادرات و واردات و معاملات مسکن را یاد بگیرند، هم می‌توانند تخصص مورد علاقه خود را پیدا کرده و برای آینده خود هدف‌گذاری شغلی داشته باشند، هم آینده اقتصاد کشور را با تخصص خود پویاتر می‌کنند.

لازم به ذکر است ماهیت فعالیت در بازار سرمایه، با هیجان همراه است و نوسانات قیمت سهام، باعث ایجاد جذابیت در این بازار می‌شود. منتها این مهم در بازارهایی همچون بازار مسکن فراگیر نشده و فعالیت در این بخش، همچنان بدون هیجان و جذابیت شناخته می‌شود. در حالی که این طور نیست و می‌توان با شبیه‌سازی معاملات مسکن، فضایی جذاب ایجاد کرد تا نکات و فواید یادگیری معاملات مسکن برای جوانان مشخص شود.

افزودن هیجان به معاملات بازار مسکن

گفتنی است در واقعیت نیز فعالیت‌های مسکنی برای بسیاری از مردم جذاب نبوده و سعی می‌کنند تا جایی که امکان دارد، جستجوی ملکی و فعالیت‌های مسکنی را به اعضای خانواده سپرده و خود را درگیر این پروسه نکنند. منتها این مهم، هم در انتخاب خانه مناسب و هم در هزینه‌ها، تاثیر منفی می‌گذارد که با وجود قیمت‌های بسیار زیاد خرید یا اجاره خانه، کم کاری در این خصوص جایز نیست.

در این راستا تکنولوژی و هوش مصنوعی به بازار املاک آمده و علاوه بر این که فعالیت‌های ملکی را بسیار جذاب می‌کند، ارزش افزوده‌های بسیاری برای متقاضیان و فعالان بخش مسکن به همراه دارد. به این صورت که سامانه‌ای دانش بنیان به نام کیلید، از ابتدا تا انتهای یک معامله ملکی را همراه کاربر است تا با استفاده از ابزارهای هوشمند خود، راهنمای مجازی کاربر باشد و تمام نیازهای ملکی او را رفع کند.

سامانه هوشمند کیلید با ایجاد ابزارهای مختلف در بخش جستجو، علاوه بر ایجاد جذابیت، پیدا کردن خانه مناسب را بسیار سریع کرده تا کاربران از ضرر ناشی از تورم اقتصادی موجود کشور، در امان بمانند. به این صورت در بخش نخست، کاربر می تواند با اعمال فیلترهای جستجو، گستره خانه‌های آماده عرضه را متناسب با نیازهای خود کوچک‌تر کرده و هدفمندتر به جستجو بپردازد. از سوی دیگر، پیدا کردن خانه مورد نیاز از روی نقشه نیز می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب بوده و در حین گشتن، محیط اطراف را از نظر دسترسی اتوبانی، وجود مراکز تفریحی، تجاری، گردشی و… بررسی کند.

استفاده از واقعیت افزوده در خیابان‌های شهر

نکته قابل توجه ابزاری است که به تازگی در سامانه کیلید ایجاد شده و از طریق آن، کاربر به دنبال خانه نمی‌گردد، بلکه متقاضی تمام نیازهای خود را در بخش جستجو وارد کرده و هوش مصنوعی خانه متناسب با نیازهای کاربر را پیدا می‌کند. از سوی دیگر یکی از متنوع‌ترین ابزارهای جستجو در کیلید، پیدا کردن خانه از طریق دوربین گوشی همراه است. به این صورت با استفاده از سیستم”AR” کیلید، می‌توانید گوشی هوشمند همراه خود را به سمت خانه مورد نظر گرفته، و در صورت آماده عرضه بودن آن خانه، مشخصات کاربردی ملک مورد نظر را مشاهده کنید. به طور مثال متقاضی خرید آپارتمان در پیروزی با قدم زدن در آن محله و روشن کردن سیستم واقعیت افزوده کیلید، می‌تواند خانه‌هایی که مشخصات آنها در سامانه بارگذاری شده است را مشاهده کند.

از طرفی بخش اطلاعات بازار مسکن کیلید، با ایجاد فضایی جذاب، مطالب و نوسانات قیمت خانه‌های مختلف را به تفکیک هر منطقه، به صورت نمودار در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از سوی دیگر مجله خبری کیلید، بستری است که مطالب آن برای تمام سنین مناسب بوده و با روش‌های نوین، آگاهی ملکی مردم را افزایش می‌دهد. در این راستا مشخصات سه محله پرتقاضا در تهران را از طریق بخش اطلاعات بازار مسکن کیلید بررسی کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

خرید آپارتمان در سلسبیل

بسیاری از ساکنین تهران، سلسبیل را به عنوان مرکز فروش پوشاک می‌شناسند. این محله که در منطقه 10 تهران قرار دارد، دارای آپارتمان‌ های قدیمی متعددی بوده که نوسانات قیمتی زیادی را در 7 سال گذشته تجربه کرده است. به این صورت که ابتدای سال 92 هر متر مربع آپارتمان با متراژ زیر 85 متر و نوساز در این منطقه، با مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده بود. به این صورت، قیمت خرید آپارتمان در سلسبیل با رشد متوسطی افزایش داشت و به سه میلیون و نهصد هزار تومان در اسفند ماه 96 رسید.

در این راستا نوسانات قیمت خرید آپارتمان در سلسبیل از سال 97 آغاز شد و از ابتدای سال تا انتهای آن، از 4 میلیون تومان به 7 میلیون و 580 هزار تومان رسید. به این صورت در سال 98 نیز فراز و نشیب‌های قیمتی پابرجا بود و این نرخ در اسفند ماه 98، 11 میلیون و 540 هزار تومان ثبت شد. به این صورت در سال 99 نیز همچنان نوسانات شدید قیمت در این منطقه ادامه دارد. به طوری که شهریور ماه امسال خرید آپارتمان در سلسبیل با 17 میلیون و 670 تومان امکان‌پذیر است.

خرید آپارتمان در امام خمینی

میدان امام خمینی که در گذشته به نام توپخانه معروف بود امروزه در مرکز بازارهای مختلفی همچون لوازم الکتریکی، لوازم یدکی خودرو، پوشاک و … است. به طور کلی این محله در نزدیکی بازار بزرگ قرار دارد و در اکثر ساعات روز بسیار شلوغ است. گفتنی است خیابان امام خمینی بسیار طویل است و می‌توان گفت بخشی از آن در منطقه 11 و قسمت دیگر آن در منطقه 12 قرار دارد. از این رو نوسانات قیمت خرید آپارتمان در خیابان امام خمینی، حد فاصل جمهوری تا پاستور را در هفت سال گذشته مرور می‌کنیم.

مهر ماه سال 92 هر متر مربع آپارتمان مسکونی در این محله، با قیمت 2 میلیون و 430 هزار تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت املاک این محله که در منطقه 11 تهران قرار دارد، تا سال 97 همسو با تورم رشد داشت و در شهریور 97 خرید آپارتمان در امام خمینی 4 میلیون و 550 هزار تومان رقم خورد. به این صورت سال 98 نیز نوسانات قیمتی در این منطقه تداوم داشت و انتهای سال، هر متر مربع آپارتمان بالای 5 سال ساخت در این محله 10 میلیون و 120 هزار تومان ثبت شد. در نهایت این رشد قیمتی تا شهریور ماه 98 نرخ املاک این منطقه را به 15 میلیون و 650 هزار تومان رساند.

خرید آپارتمان در پیروزی

محله پیروزی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین محله‌های جنوب شرق تهران عنوان کرد. این محله که در منطقه 13 شهرداری تهران واقع شده، متقاضیان زیادی برای سکونت دارد. به این صورت قیمت خرید آپارتمان در پیروزی، کمی بیشتر از سایر مناطق مجاورش رشد داشت. به طوری که ابتدای سال 92 هر مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز در این محله با قیمت 3 میلیون و 40 هزار تومان معامله می‌شد و تا پایان سال 97، این نرخ به 9 میلیون و 360 هزار تومان رسید.

کیلید

به این صورت قیمت خرید آپارتمان در پیروزی با رشد محسوسی در سال 98 از 10 میلیون تومان در فروردین ماه، به 12 میلیون تومان در اسفند ماه رسید. در این راستا این منطقه نیز همچون سایر محله‌های تهران سال 99 را با رکورد افزایش قیمت پشت سر گذاشت و شهریور ماه امسال هر متر مربع آپارتمان در این منطقه به 19 میلیون و 920 هزار تومان رسید.

گفتنی است با توجه به افزایش ناباورانه قیمت مسکن در تهران، بسیاری از ساکنین مناطق میانی شهر، به جنوب تهران مهاجرت کرده‌اند و این امر تقاضا را به نسبت خانه‌های موجود افزایش داده است. از این رو پیدا کردن خانه مناسب در این محله‌ها کمی دشوار است. مد نظر داشته باشید با مراجعه به سامانه یا اپلیکیشن کیلید، پیدا کردن خانه در هیچ منطقه‌ای سخت نیست و کافی است برای رسیدن به خانه مناسب خود کیلید کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.